Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
00-952 Warszawa ul. Miodowa 15
print as PDF
Ogłoszenie nr 115139 / 03.02.2023
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: Obsługi finansowej przedsięwzięć realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w Wydziale Funduszy Europejskich w Departamencie Budżetu i Finansów
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Obsługuje pod względem finansowym umowy i przedsięwzięcia realizowane w ramach inwestycji Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w tym m.in. sprawdza dostępność środków w planie KPO oraz w budżecie umowy/porozumienia, sporządza zlecenia wypłat środków na rzecz odbiorców wsparcia, uzgadnia dane do sprawozdań finansowych, opiniuje pod względem finansowym projekty umów, porozumień i aneksów w celu sprawnej realizacji KPO.
  • Współpracuje z Polskim Funduszem Rozwoju (PFR), w szczególności w zakresie zasilania systemu PFR do obsługi płatności KPO w dane o budżetach poszczególnych inwestycji KPO części grantowej, zgłaszania zapotrzebowania na środki i składania zleceń wypłaty środków na rzecz uprawnionych podmiotów oraz współpracuje z Bankiem Gospodarstwa Krajowego w zakresie obsługi części pożyczkowej zwrotnej KPO, w celu zapewnienia finansowania przedsięwzięć i inwestycji KPO oraz kontroli alokacji poszczególnych inwestycji.
  • Uczestniczy w opracowywaniu materiałów do planowania środków na realizację KPO w zakresie komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” oraz uczestniczy w opracowywaniu sprawozdań z planu dochodów wyodrębnionych rachunków państwowych jednostek budżetowych części 46-Zdrowie do obsługi przedsięwzięć KPO, w celu zaplanowania środków na realizację KPO oraz wypełnienia obowiązków sprawozdawczych.
  • Monitoruje wykonywanie budżetów poszczególnych inwestycji KPO realizowanych w ramach komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” z użyciem pomocniczego systemu monitorowania finansowego, w tym zasila system w niezbędne dane, w celu zapewnienia zgodności ponoszonych wydatków z alokacją KPO.
  • Przygotowywuje wnioski o uruchomienie środków rezerw celowych do planu części 46-Zdrowie na finansowanie przedsięwzięć realizowanych z części pożyczkowej bezzwrotnej Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach inwestycji D1.2.1. Rozwój i modernizacja infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym.
  • Obsługuje dyspozycje jednostek podległych i departamentów merytorycznych dotyczące przekazania środków finansowych na realizacje przedsięwzięć KPO.
  • Współpracuje z Departamentami MZ, jednostkami podległymi realizującymi przedsięwzięcia i inwestycje KPO oraz z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej i Ministerstwem Finansów w zakresie zadań obsługiwanych przez Wydział.
  • Uczestniczy w opracowywaniu i aktualizacji procedur dotyczących wdrażania Krajowego Planu Odbudowy w zakresie zadań Wydziału oraz w opracowywaniu informacji opisowych w zakresie realizowanych inwestycji i przedsięwzięć KPO.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w komórkach ekonomiczno–finansowych lub w obszarze funduszy unijnych lub analityczno- statystycznych,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość systemu ochrony zdrowia
  • dobra znajomość MS Excel,
  • wiedza z zakresu programów pomocowych UE wdrażanych na poziomie centralnym,
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub finanse i rachunkowość lub matematyczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Telepraca
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty
  • możliwość doskonalenia zawodowego
  • „trzynaste” wynagrodzenie
  • pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach)
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń
  • projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 15 lutego 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 115139"
na adres:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00 – 952 Warszawa
z dopiskiem: „główny specjalista w Wydziale Funduszy Europejskich
w Departamencie Budżetu i Finansów – 1 etat, poz. 1614”

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
882 436 193
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.02.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Wielgosik

Komórka organizacyjna: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Wprowadzono: 03.02.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×