Warszawa - panorama
Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie
00-082 Warszawa ul. Senatorska 14
print as PDF
Ogłoszenie nr 113729 / 13.01.2023
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: ewidencji finansowo-księgowej w Wydziale Księgowości Dysponenta Głównego w Departamencie Ekonomiczno-Finansowym
#administracja publiczna #księgowość #praca
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi ewidencję finansowo-księgową części 40 - Turystyka, części 25 - Kultura fizyczna oraz Funduszu przeciwdziałania COVID-19, w tym analizuje i ocenia dokumentację księgową, weryfikuje salda kont rozrachunkowych, sprawdza zgodność otrzymywanych dokumentów z planem rzeczowo-finansowym, ustawą o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych oraz aktami wykonawczymi i wewnętrznymi procedurami, dekretuje dokumenty.
  • Zapewnia obsługę dotacji w zakresie części 40 - Turystyka, części 25 - Kultura fizyczna oraz Funduszu przeciwdziałania COVID-19, w tym przeprowadza weryfikację umów z wnioskami oraz rejestruje umowy, monitoruje płatności w stosunku do harmonogramu przekazywania transz na realizację zadania, przyjmuje informacje o rozliczeniu realizowanych umów oraz kontroluje terminowość zwrotu dotacji w zakresie cz. 40 - Turystyka, części 25 - Kultura fizyczna oraz Funduszu przeciwdziałania COVID-19.
  • Prowadzi obsługę rachunków bankowych cz. 40 - Turystyka (wydatków, wydatków niewygasających, zwrotów dotacji oraz dochodów), cz. 25 - Kultura fizyczna oraz przeciwdziałania COVID-19 w NBP i BGK, w tym przygotowuje i wykonuje operacje na rachunku bankowym, księguje wyciągi bankowe w systemie finansowo-księgowym, dokonuje przelewów dotacji, a także innych płatności z rachunku bankowego, monitoruje stan środków na rachunku bankowym.
  • Sporządza jednostkowe sprawozdania (sprawozdania budżetowe Rb-23, Rb-28, Rb-28 NW, Rb-27 oraz z ogółu operacji finansowych Rb-N, Rb-Z, sprawozdanie finansowe) dla cz. 40 - Turystyka, a także przekazuje sprawozdania o udzielonej pomocy albo informacje o nieudzieleniu pomocy publicznej, realizuje obowiązek sprawozdawczy określony rozporządzeniami Ministra Finansów, obługując Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa Trezor, Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (EPUAP) oraz aplikację SHRIMP.
  • Wystawia tytuły wykonawcze, upomnienia zgodnie z trybem postępowania egzekucyjnego w administracji.
  • Opracowuje wykaz jednostek, którym przyznano dotacje ze środków budżetowych (wraz z podaniem kwot przyznanych dotacji) w cz. 25 - Kultura fizyczna i cz. 40 - Turystyka.
  • Obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa Trezor realizując procesy budżetowe pomiędzy dysponentami środków budżetowych oraz Ministerstwem Finansów.
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na interpelacje oraz zapytania w trybie dostępu do informacji publicznej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym 2 lata w księgowości jednostek sektora finansów publicznych
  • Szkolenia i kursy z zakresu rachunkowości budżetowej.
  • Znajomość ustawy o rachunkowości wraz z aktami wykonawczymi.
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi.
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Umiejętność skutecznej komunikacji.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Umiejętność obsługi QNT Quorum.
  • Umiejętność obsługi ISOBP Trezor
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 % do 20 % wynagrodzenia, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • "Trzynaste" wynagrodzenie
  • Możliwość wykupienia pakietu medycznego dla pracownika i członków jego rodziny
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna) w czasie trwania epidemii
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • CV (podpisane odręcznie)
  • List motywacyjny (podpisany odręcznie)
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego/stażu pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym 2 lat w księgowości jednostek sektora finansów publicznych (dokumentami potwierdzającymi długość posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są: zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy; dokumentami potwerdzającymi charakter/obszar posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są: zakresy obowiązków/czynności, opisy stanowisk pracy).
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadanych szkoleń i kursów z zakresu rachunkowości budżetowej.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
calendar icon

Aplikuj

do 30 stycznia 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa
lub składając osobiście w Kancelarii z dopiskiem: DEF/2/2022.

Zachęcamy do składania dokumentów w wersji elektronicznej w formie skanu na adres: nabory@msit.gov.pl. W temacie wiadomości i w liście motywacyjnym proszę dodać wyraźny dopisek: DEF/2/2022.

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Prosimy o zapoznanie się z ważnymi uwagami dotyczącymi wymaganych dokumentów i oświadczeń.



Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 24 47 307 - komórka ds. kadr

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.01.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Tomaszewska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 13.01.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×