główny specjalista
Do spraw: koordynacji czynności kancelaryjnych, utrzymania i rozwoju systemu elektronicznego obiegu dokumentów (EZD) w Wydziale Organizacji i Archiwum w Biurze Dyrektora Generalnegoz niepełnosprawnościami
ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
2023 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających odbycie kursu kancelaryjno-archiwalnego II stopnia
- Kopie dokumentów potwierdzających odbycie kursu kancelaryjno-archiwalnego I stopnia
Aplikuj
do 5 stycznia 2023
ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
02-362 Warszawa
z dopiskiem: „267/BDG/WAO/2022"
lub na adres mailowy: rekrutacje@gios.gov.pl
z dopiskiem: „267/BDG/WAO/2022"
- Dokumenty należy złożyć do: 05.01.2023
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze