Biuro - zdjęcie 2
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
02-591 Warszawa Ul. Stefana Batorego 5
print as PDF
Ogłoszenie nr 110758 / 18.11.2022
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: nadzoru właścicielskiego nad Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A. oraz legislacji w Wydziale Analityczno-Prawnym w Departamencie Spraw Obywatelskich
#administracja publiczna #legislacja #sprawy wewnętrzne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przygotowuje dokumentację na walne zgromadzenie akcjonariuszy PWPW S.A., w tym w zakresie zmiany składu osobowego organów spółki, zaakceptowania rocznego sprawozdania z działalności spółki, zaakceptowania sprawozdania finansowego, zmiany statutu spółki, wyrażania zgody na zakupy inwestycyjne spółki. Monitoruje bieżącą działalność spółki oraz jej Rady Nadzorczej, analizuje zagrożenia, opracowuje stosowne materiały i wystąpienia w tym zakresie.
  • Opracowuje stanowiska Departamentu Spraw Obywatelskich w sprawach interpelacji, zapytań poselskich oraz wystąpień Rzecznika Praw Obywatelskich, w szczególności dotyczące działalności PWPW S.A., jak również opracowuje odpowiedzi na wnioski w sprawie udostępnienia informacji publicznej w zakresie właściwości rzeczowej departamentu.
  • Opracowuje i opiniuje projekty aktów prawnych, a także innych dokumentów rządowych w ramach rządowego procesu legislacyjnego, w zakresie właściwości rzeczowej Departamentu Spraw Obywatelskich.
  • Opracowuje materiały analityczne i statystyczne, celem zapewnienia właściwej strategii nadzoru Ministra SWiA nad PWPW S.A., a także inicjuje przedsięwzięcia służące podniesieniu efektywności działania nadzorowanej spółki. Analizuje sprawozdania finansowe nadzorowanej spółki, a także sprawozdania z działalności spółki oraz Rady Nadzorczej PWPW S.A
  • Przygotowuje stanowiska prawne oraz interpretacje przepisów w sprawach będących we właściwości Departamentu Spraw Obywatelskich.
  • Obsługuje Zintegrowany System Informatyczny Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w zakresie PWPW S.A.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie nauk prawnych
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub spółkach prawa handlowego.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne.
  • Znajomość przepisów Kodeksu spółek handlowych, przepisów dotyczących zarządzania mieniem państwowym oraz zasad wynagradzania w spółkach skarbu państwa.
  • Znajomość zasad opracowywania i opiniowania aktów prawnych, a także przebiegu rządowego procesu legislacyjnego.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność myślenia analitycznego, kreatywność.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie nauk ekonomicznych
  • Ukończone studia podyplomowe w zakresie prawa spółek lub nauk ekonomicznych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze nadzoru właścicielskiego nad spółkami Skarbu Państwa.
  • Doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu projektów uchwał spółek prawa handlowego.
  • Znajomość zasad prowadzenia nadzoru właścicielskiego nad spółkami skarbu państwa.
Co oferujemy
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • "Ruchomy czas pracy”  (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00-9.00).
  • Możliwość zakupu przez pracowników pakietu opieki medycznej i ubezpieczenia na życie dla nich i ich bliskich.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz częściowej refundacji kosztów nauki języka obcego, studiów podyplomowych.
  • Różnorodny pakiet socjalny i pakiet benefitów (w szczególności dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do pobytu pracownika na leczeniu sanatoryjnym lub wczasach profilaktyczno-leczniczych, możliwość wzięcia pożyczki mieszkaniowej, uzyskania wsparcia finansowego z tytułu urodzenia lub przysposobienia dziecka, a także wsparcia finansowego w trudnych sytuacjach).
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo Pożyczkowej.
  • Możliwość korzystania z pobytów leczniczych w wybranych Sanatoriach Uzdrowiskowych MSWiA w ramach dostępnych miejsc oraz możliwość korzystania z miejsc w ośrodkach wypoczynkowych współpracujących z pracodawcą.
  • Stojaki / miejsce na rowery w lokalizacji przy ul. Batorego 5 i przy ul. Domaniewskiej 36/38.
  • Bufet w budynku MSWiA na ul. Batorego 5.     
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego w zakresie nauk prawnych – zgodnie z wymaganiami niezbędnymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja).
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub spółkach prawa handlowego), tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego w zakresie nauk ekonomicznych – zgodnie z wymaganiami dodatkowymi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja).
  • Oświadczenie o ukończeniu studiów podyplomowych w zakresie prawa spółek lub nauk ekonomicznych (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja).
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze nadzoru właścicielskiego nad spółkami Skarbu Państwa) tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (przygotowywanie projektów uchwał spółek prawa handlowego) tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj wymaganego doświadczenia.
calendar icon

Aplikuj

do 1 grudnia 2022

na adres:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: np. DSO-WAP-13 – główny specjalista

Dokumenty można składać również osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.00-16.00

Aplikacje można składać także przez ePUAP

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(22) 60 139 66 lub (22) 60 125 08
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 01.12.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Udostępnił: Ewa Okrasa

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji

Wprowadzono: 18.11.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×