główny specjalista
Do spraw: p.poż w Wydziale Inwestycji i Remontów w Departamencie Adminisracyjno – Finansowymz niepełnosprawnościami
ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
2022 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie aktualnego uprawnienia Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej
Aplikuj
do 25 października 2022
ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3
02-362 Warszawa
z dopiskiem: „200/DAF/WIR/2022”
lub na adres mailowy: rekrutacje@gios.gov.pl
z dopiskiem: „200/DAF/WIR/2022”
- Dokumenty należy złożyć do: 25.10.2022
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze