główny specjalista
Do spraw: określania warunków wykorzystania częstotliwości w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej w Wydziale Sieci Radiokomunikacyjnych, Departament Częstotliwościz niepełnosprawnościami
ul. Giełdowa 7/9
2022 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o gotowości do poddania się postępowaniu sprawdzającemu
- Oświadczenie dotyczące spełniania wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj
do 17 września 2022
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
- Dokumenty należy złożyć do: 17.09.2022
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu