Warszawa - panorama
Ministerstwo Finansów w Warszawie
00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 104169 / 10.08.2022
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: kontroli w Wydziale do Spraw Kontroli i Koordynacji Przeciwdziałania Nieprawidłowościom, Biuro Kontroli i Audytu Wewnętrznego
#administracja publiczna #finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sporządza programy kontroli, przeprowadza kontrole i postępowania wyjaśniające oraz dokumentuje wyniki kontroli, w tym w zakresie bezpieczeństwa systemów IT.
  • Opracowuje protokoły kontroli, projekty wystąpień pokontrolnych i informacji z kontroli oraz w uzasadnionych przypadkach projekty zawiadomień, np. o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych lub podejrzeniu popełnienia przestępstwa.
  • Analizuje informacje zgromadzone w toku kontroli i postępowań w celu przygotowania propozycji do planów kontroli.
  • Monitoruje realizacje wniosków, zaleceń pokontrolnych oraz przeprowadza analizy prawidłowości i terminowości ich wykonania na podstawie informacji otrzymanych od kontrolowanych komórek/jednostek lub ustaleń z przeprowadzonej kontroli.
  • Współpracuje z Wydziałem do Spraw Kontroli w zakresie działań związanych z planowaniem kontroli wewnętrznej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata obszarze zarządzania systemami IT, w tym bezpieczeństwem systemów
  • Posiadanie ważnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, w celu wydania właściwego poświadczenia bezpieczeństwa
  • Znajomość zagadnień z zakresu informatyki (technologie, standardy, metodyki)
  • Znajomość systemów z rodziny Microsoft Windows (np.: Active Directory, Exchange, SharePoint)
  • Znajomość standardów przetwarzania i zarządzania bezpieczeństwem informacji
  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz standardów kontroli
  • Znajomość KPA
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawa
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
  • Wykształcenie: studia podyplomowe w zakresie kontroli/audytu wewnętrznego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi dotyczących realizowanych zadań
  • Znajomość ustawy o KAS
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Znajomość rozporządzenia RODO
  • Znajomość ustawy Ordynacja podatkowa
Co oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym ( połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w Ministerstwie Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia 
  • Doskonała lokalizacja urzędu w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV (kandydat, który na podstawie analizy CV i złożonych oświadczeń będzie spełniał wszystkie wymagania formalne zostanie zaproszony do kolejnego etapu naboru)
  • Ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, w celu wydania właściwego poświadczenia bezpieczeństwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 31 sierpnia 2022

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: Oferta pracy – 2022/220/BKA2
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel.: 22 694 56 33
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Finansów w Warszawie

Udostępnił: Teresa Kijo

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 10.08.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×