Zboże - zdjęcie kłosów żyta
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie
00-930 Warszawa ul. Wspólna 30
print as PDF
Ogłoszenie nr 100853 / 27.06.2022
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: działań informacyjnych i promocyjnych PO RYBY w Wydziale Informacji i Promocji programów UE dla sektora rybackiego w Departamencie Pomocy Technicznej
#administracja publiczna #rolnictwo #rozwój wsi #rybołówstwo #rynki rolne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Naszą misją jest zapewnienie optymalnych warunków umożliwiających zrównoważony rozwój polskiej wsi, rolnictwa i rybactwa oraz zapewnienie bezpieczeństwa żywności i wysokiej jakości usług publicznych. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Zarządza/ prowadzi stronę internetową/ serwisy internetowe/ profile w mediach społecznościowych w zakresie współpracy przy zamieszczaniu i aktualizowaniu zakładki informacja i promocja na stronie internetowej Ministerstwa, w szczególności w zakresie PO RYBY 2014-2020, jak również strony internetowej programu „Fundusze Europejskie dla Rybactwa” na lata 2021-2027 oraz koordynacji przygotowania materiałów do publikacji w mediach społecznościowych w szczególności poprzez: pełnienie funkcji redaktora/ publikowanie materiałów na serwisach internetowych, prowadzenie redakcyjno-merytoryczne serwisów internetowych i profili społecznościowych (m.in. akceptowanie i publikowanie treści, tworzenie i modyfikowanie architektury informacji), udział w planowaniu/ projektowaniu i wdrażaniu narzędzi internetowych i/ lub serwisów internetowych, opracowywanie koncepcji graficznej, przygotowywanie zakresu merytorycznego/ treści merytorycznej,
  • Inicjuje, opracowuje i koordynuje przygotowywanie oraz wdrażanie strategii informacyjnej/promocyjnej/edukacyjnej oraz współdziała przy planowaniu działań i prowadzeniu sprawozdawczości z realizacji strategii/ programów w zakresie informacji i promocji PO RYBY 2014-2020, w tym w zakresie przygotowywania i publikowania we współpracy m.in. z Instytucją Pośredniczącą, materiałów na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących stanu realizacji PO RYBY 2014-2020 oraz programu „Fundusze Europejskie dla Rybactwa” na lata 2021-2027 i EFMRA w tym: opracowywanie/ aktualizowanie systemu planowania i sprawozdawczości (np.: wytycznych, wzorów, instrukcji, etc.), analizowanie i weryfikowanie otrzymanych planów i sprawozdań, sporządzanie planów i sprawozdań z realizacji strategii/ programu/ planu, analizowanie uwag Komisji Europejskiej do sprawozdań z realizacji programu lub działań i projektów krajowych, organizowanie i uczestnictwo w grupach/ zespołach dotyczących sprawozdawczości lub wdrażania strategii/ programu/ planu,
  • Inicjuje, opracowuje i koordynuje opracowywanie oraz wdrażanie strategii informacyjnej/promocyjnej/edukacyjnej w zakresie perspektywy finansowej UE 2021-2027 i programu „Fundusze Europejskie dla Rybactwa” na lata 2021-2027 i EFMRA oraz współpracuje w zakresie sporządzania i weryfikacji materiałów dot. informacji i promocji, jak również opracowywania w tym zakresie rozwiązań w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Rybactwa” na lata 2021-2027 w tym poprzez: udział w spotkaniach krajowych i zagranicznych dotyczących informacji i promocji, przygotowywanie informacji dotyczących działań informacyjno-promocyjnych, opracowywanie, analizowanie, weryfikowanie i akceptowanie dokumentów strategicznych i operacyjnych w zakresie informacji i promocji oraz sprawozdań z ich realizacji, interpretowanie zapisów dokumentów strategicznych w zakresie informacji, promocji i edukacji (m.in. wyjaśnianie i doradzanie zaangażowanym instytucjom i beneficjentom),
  • Prowadzi kampanie/ działania/ projekty informacyjno/ promocyjno/ edukacyjne m.in. we współpracy z MFiPR w zakresie przygotowywania i prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych dotyczących funduszy europejskich, w tym programu „Fundusze Europejskie dla Rybactwa” na lata 2021-2027 w szczególności poprzez: planowanie, analizowanie i wybór grup docelowych, opracowywanie koncepcji kampanii poprzez definiowanie celów, określanie komunikatów oraz docelowych efektów działań, wybór kanałów i narzędzi komunikacji (w tym m.in.: radio, telewizja, prasa, Internet, konferencje, seminaria, wydawnictwa, konkursy, etc.), analizowanie efektywności kampanii/ działań/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych, nadzór nad wykonawcami, koordynowanie działań komunikacyjnych,
  • Przygotowuje materiały informacyjne, publikacje i materiały promocyjne w zakresie PO RYBY 2014-2020 oraz programu „Fundusze Europejskie dla Rybactwa” na lata 2021-2027 i EFMRA, w tym poprzez: opiniowanie/ konsultowanie treści merytorycznej, opracowywanie koncepcji graficznej, bieżącą współpracę i nadzór nad wykonawcami, przygotowywanie zakresu merytorycznego/ treści merytorycznej, analizowanie i wybór grup docelowych, kanałów dystrybucji oraz celów,
  • Nadzoruje realizację umów/ porozumień zawartych przez Ministerstwo z innymi podmiotami w obszarze przygotowanych umów dotyczących promocji PO RYBY 2014-2020 oraz programu „Fundusze Europejskie dla Rybactwa” na lata 2021-2027 i EFMRA w tym poprzez: monitorowanie procesu realizacji postanowień umowy/ porozumienia, kontrolowanie zleceniobiorcy w zakresie wynikającym z umowy/ porozumienia, aktualizowanie/ doprecyzowywanie warunków zawartej umowy/ porozumienia, wymianę informacji/ raportowanie/ prowadzenie sprawozdawczości,
  • Prowadzi kampanie/ działania/ projekty informacyjno/ promocyjno/ edukacyjne w zakresie współpracy z ARiMR, samorządami województw, rybackimi lokalnymi grupami działania oraz innymi organizacjami i instytucjami w zakresie przygotowania i prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w ramach PO RYBY 2014-2020 oraz programu „Fundusze Europejskie dla Rybactwa” na lata 2021-2027 i EFMRA w tym poprzez: opracowywanie koncepcji kampanii poprzez definiowanie celów, określanie komunikatów oraz docelowych efektów działań, wybór kanałów i narzędzi komunikacji (w tym m.in.: radio, telewizja, prasa, internet, konferencje, seminaria, wydawnictwa, konkursy, etc.), monitorowanie przebiegu kampanii/ projektów informacyjnych/ promocyjnych/ edukacyjnych, koordynowanie działań komunikacyjnych,
  • Bierze udział w planowaniu zamówień publicznych oraz przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej związanych z planowaniem, przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań w ramach zamówień publicznych dotyczących PO RYBY 2014-2020 i programu „Fundusze Europejskie dla Rybactwa” na lata 2021-2027 opracowywanych w Wydziale.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • 3 lata stażu pracy
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (co najmniej poziom A1)
  • Wiedza z zakresu środków pomocowych UE
  • Wiedza z zakresu funduszy unijnych
  • Wiedza z zakresu finansów publicznych
  • Wiedza z zakresu aktów prawnych unijnych i krajowych dotyczących funduszy unijnych dotyczących rybołówstwa
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Wiedza w zakresie promocji, public relations (techniki komunikacyjne, media i reklama, techniki prezentacji i wizualizacji)
  • Biegła znajomość Microsoft Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie wyższe w obszarze: nauk społecznych lub humanistycznych lub w zakresie PR lub reklamy lub marketingu
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze realizacji działań informacyjnych i promocyjnych, w szczególności w ramach wdrażania funduszy unijnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • Umiejętność pozyskiwania, analizy i syntezy informacji
  • Znajomość procedur administracyjnych i zasad legislacji
  • Wiedza z zakresu zamówień publicznych
  • Znajomość programów komputerowych dot. prezentacji danych
  • Znajomość podstaw prawnych dotyczących PO RYBY 2014-2020
Co oferujemy

Wynagrodzenie i rozwój zawodowy: dodatek za wysługę lat pracy (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, "trzynaste" wynagrodzenie, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, możliwość korzystania z niskooprocentowanej pożyczki, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, możliwość doskonalenia zawodowego poprzez udział w szkoleniach i innych formach rozwoju oraz możliwość refundacji kosztów języka obcego, studiów podyplomowych, Program Wsparcia Pracowników obejmujący wsparcie psychologiczne i menedżerskie

 

Elastyczne formy zatrudnienia i świadczenia pracy: dobra lokalizacja, ruchomy czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”), możliwość telepracy, możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy, stołówka pracownicza, miła atmosfera w pracy, dbałość o zachowanie równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym, możliwość przyjścia do pracy z czworonogiem

 

Sport, rekreacja i zdrowie: dopłaty do biletów na imprezy kulturalno-oświatowe, raz w roku dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, karty sportowe, dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych, możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie, stojaki na rowery na terenie urzędu (możliwość korzystania z szafek ubraniowych i natrysków w szatniach dla rowerzystów)

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa
  • gotowość do krajowych lub zagranicznych wyjazdów służbowych
  • zagrożenie korupcją
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • użytkowanie sprzętu biurowego
  • praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym
  • budynek Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej szerokości ciągów komunikacyjnych, odpowiedniej szerokości drzwi, braku progów na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń biurowych, wyłożenie na ciągach komunikacyjnych wykładziny antypoślizgowej, dostosowanie toalet, platformy przyschodowe zamontowane są przy schodach wewnętrznych prowadzących z holu głównego na korytarze parteru
  • budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami
     
Dodatkowe informacje
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów
  • Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne
  • Decyduje data wpływu do MRiRW
  • Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. Weryfikacja formalna ofert pracy

2. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie sprawdzianu wiedzy lub umiejętności (który odbędzie się, jeżeli liczba ofert pracy spełniających wymagania formalne przekroczy 10) i rozmowy kwalifikacyjnej

Niektóre etapy naboru mogą odbywać się online na platformie Microsoft Teams

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 3-letni staż pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego w obszarze: nauk społecznych lub humanistycznych lub w zakresie PR lub reklamy lub marketingu
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie 2-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze realizacji działań informacyjnych i promocyjnych w szczególności w ramach wdrażania funduszy unijnych
calendar icon

Aplikuj

do 11 lipca 2022

na adres:
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "oferta pracy – główny specjalista w DPT”
lub osobiście składając w Biurze Przepustek MRiRW. Dokumenty można składać w formie elektronicznej przez Elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 623-20-62
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.07.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO) uprzejmie informuję, że:

    1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Siedziba Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi znajduje się w Warszawie, ul. Wspólna 30, kod 00-930.

    2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych - iod@minrol.gov.pl., tel. 22 623 26 25.

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracyw służbie cywilnej, tj. na podstawie art. 22¹ Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

    4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

    5) Administrator, nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.


    6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 lat od dnia rozpoczęcia procesu naboru, a następnie będą komisyjnie niszczone.

    7) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania; prawo do żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania a także prawo do cofnięcia zgody przysługuje Pani/Panu o ile dane zostały pozyskane na podstawie Pani/Pana zgody i obowiązek ich przetwarzania nie będzie wynikał z przepisów prawa.

    8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    9) Podanie przez Panią/Pana danych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

    10) W trakcie przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO, co oznacza, że żadne decyzje dotyczące osoby, której dane dotyczą, nie będą zapadać automatycznie oraz że nie będą tworzone żadne profile dotyczącej Pani/Pana osoby.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Udostępnił: Małgorzata Leszczyńska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 27.06.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×