Warszawa - panorama
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
00-513 Warszawa ul. Nowogrodzka 1/3/5
print as PDF
Ogłoszenie nr 85136 / 29.09.2021
Dołącz do nas jako:

audytor wewnętrzny

w Samodzielnym Stanowisku Audytu Wewnętrznego w Biurze Kontroli i Audytu
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • ­Przeprowadza czynności audytowe – zadania zapewniające oraz czynności doradcze (konsultacje, doradztwo, udział w zespołach, usprawnienia, szkolenia), w tym związane z funduszami strukturalnymi oraz innymi funduszami pomocowymi. W ramach zadań wykonuje zaplanowane testy, gromadzi i sporządza akta oraz dokonuje ich oceny.
  • ­Dokonuje przeglądu i wstępnej oceny wybranych elementów kontroli zarządczej oraz przeprowadza analizę ryzyka w zadaniu audytowym.
  • ­Opracowuje projekty ustaleń z audytu oraz sprawozdań, przygotowuje informacje z wykonanych audytów i przedstawia ich wyniki bezpośredniemu przełożonemu, dyrektorom audytowanych komórek, Komitetowi Audytu oraz Ministrowi.
  • ­Przeprowadza czynności sprawdzające i przygotowuje na ich podstawie informacje dla dyrektorów audytowanych komórek.
  • ­Zapewnia obsługę organizacyjną Komitetu Audytu w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej m.in. poprzez dokumentowanie czynności i uchwał podejmowanych przez Komitet, w tym sporządza projekt protokołu z posiedzeń Komitetu oraz opracowuje projekty dokumentów przygotowywanych przez Komitet, w zakresie określonym przez Przewodniczącego Komitetu.
  • ­Gromadzi dane związane z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej we współpracy z komórkami audytu wewnętrznego w jednostce podległej i jednostkach nadzorowanych przez Ministra.
  • ­Przygotowuje zbiorcze informacje o istotnych ryzykach i słabościach kontroli zarządczej oraz proponowanych usprawnieniach kontroli zarządczej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy na stanowisku audytora wewnętrznego
  • ­­­Zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego lub poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • ­Jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA), Chartered Financial Analyst (CFA) lub złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub uprawnienia biegłego rewidenta lub dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
  • ­Znajomość standardów i metodologii audytu
  • ­Znajomość międzynarodowych standardów audytu wewnętrznego, opracowanych przez The Institute of Internal Auditors
  • ­Znajomość Kodeksu etyki audytora wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • ­Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • ­Znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
  • ­Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • ­Komunikatywność
  • ­Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • ­Umiejętności współpracy
  • ­Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • ­Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, rozpoczęcie pracy między 7.30 a 9.00.
  • Możliwość rozpoczynania pracy w innych – stałych – godzinach niż standardowy czas pracy, np. od 7.00 do 15.00.
  • Możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna).
  • Po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego.
  • Bufet pracowniczy.
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną.
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników (z ZFŚS).
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
  • Dofinansowanie karty sportowej lub dofinasowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych.
  • Refundacja wydatków na cele kulturalne.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania kwalifikacji zawodowych do przeprowadzania audytu wewnętrznego wskazanych w wymaganiach niezbędnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 11 października 2021

na adres:
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa
Aplikację można złożyć:
• osobiście w siedzibie urzędu
• przesłać pocztą
• przez Internet za pomocą ePUAP

z wyraźnym dopiskiem w liście motywacyjnym i na kopercie: BKA-5
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRiPS)

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 661-13-63, 22 661-13-64, 22 661-14-65.
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.10.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Michniak-Kasprzyk

Komórka organizacyjna: Wydział Naborów i Ocen/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 29.09.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×