Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
26-500 Szydłowiec ul. Strażacka 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 86739 / 28.10.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: technicznych Sekcji Kwatermistrzowsko - Technicznej
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie pojazdów służbowych w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy
  • przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzenie akt spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt
  • prowadzenie gospodarki transportowej, min: częściami zamiennymi, olejami, smarami i innym materiałami eksploatacyjnymi; organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych; wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupionych samochodów i sprzętu silnikowego; prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego w tym agregatów prądotwórczych
  • wprowadzanie, rozliczanie dotacji dla jednostek OSP w programie SOD
  • prowadzenie ewidencji i wydawanie upoważnień do kierowania pojazdami służbowymi
  • prowadzenie magazynu
  • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu. materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Komendy Powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
  • zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu Komendy Powiatowej
  • współpraca z kontrahentami, terenowymi organami administracji samorządowej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie wykształcenie o kierunku: administracja, transport, logistyka, informatyka
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet biurowy MS Office, programy do pracy w biurze Adobe Reader oraz znajomość przeglądarek Microsoft Edge i Google Chrome) oraz urządzeń biurowych
  • dobra znajomość przepisów prawa w zakresie : ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, KPA, ustawa o ochronie ppoż. oraz ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji lub pracy biurowej
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, punktualność
  • dyspozycyjność, umiejętności analityczne, sumienność
  • znajomość pojazdów i sprzętu pożarniczego
  • prawo jazdy C, C+E
  • umiejętność przygotowania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa
  • znajomość procedur urzędniczych i administracyjnych
  • umiejętność organizowania pracy własnej
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Wejście do obiektu z poziomu gruntu, brak windy, brak toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, brak miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
  • Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami Komendy
Warunki pracy
  • Praca administracyjno – biurowa powiązana z prowadzeniem magazynu oraz realizacją zakupów dla KP
  • Praca wykonywania przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Użytkowanie sprzętu biurowego ( drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon)
  • Oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym
  • Praca w porze dziennej: 7:30 – 15:30
  • Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami Komendy
  • Prowadzenie samochodów służbowych
  • Na stanowisku pracy mogą występować sytuacje wymagające dużej odporności psychicznej z uwagi na pilne realizacje zadań związanych ze specyfiką służby w KP PSP.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • sprawdzian wiedzy: test jednokrotnego wyboru składający się z 20 pytań merytorycznych z zakresu znajomości aktów prawnych 
  • Zakres rozmowy kwalifikacyjnej dotyczyć będzie zagadnień ogólnospołecznych oraz znajomości pojazdów, a także sprzętu znajdującego się w straży i będzie miał na celu bliższe poznanie kandydata, jego doświadczenia zawodowego, jego wyobrażenia o PSP oraz motywów, którymi kieruje się w staraniu o przyjęcie do pracy
  •  Na podstawie art. 29a ust. 1 ustawy o służbie cywilnej w toku naboru komisja wyłania dwóch kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawia Komendantowi Powiatowemu PSP w Szydłowcu celem zatrudnienia wybranego kandydata
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

WYKAZ TERMINÓW ZWIĄZANYCH Z NABOREM

Termin składania dokumentów    10.11.2021r.

Etap 1 Ogłoszenie listy osób spełniających wymogi formalne i zakwalifikowanych na test pisemny sprawdzający wiedzę 12.11.2021 r.

Etap II Test pisemny sprawdzający wiedzę oraz ogłoszenie wyników uzyskanych przez kandydatów 18.11.2021r.

Etap III Rozmowa kwalifikacyjna 19.11.2021 r.

Ogłoszenie wyników naboru 22.11.2021 r.

Planowana data zatrudnienia 01.12.2021 r.
 

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-12-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia prawa jazdy
calendar icon

Aplikuj

do 10 listopada 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 86739"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
Ul. Strażacka 3, 26-500 Szydłowiec

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
48/617-11-72
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.11.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że:

    1.  Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, w Szydłowcu, ul. Strażacka 3 tel./fax. 48/617-11-72 mail: kadry.szydlowiec@kppsp.pl

    2. Dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl

    3.  Pani/Pana dane osobowe, są przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem postepowania kwalifikacyjnego do pracy na stanowisku specjalisty w służbie cywilnej w Państwowej Straży Pożarnej, na podstawie 6 ust. 1 lit. c) RODO, to jest w związku z wypełnianiem obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także na podstawie art. 10 RODO w zakresie danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz naruszeń prawa. Przetwarzanie prowadzone jest także w oparciu o inne przepisy prawa, w szczególności o ustawę o służbie cywilnej.

    4.  Administrator przetwarza kategorie danych osobowych przewidziane w przepisach prawa, Dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od Pani/a, a także od innych podmiotów w drodze udostępnienia, jeżeli przepis prawa tak stanowi, w szczególności jeśli zostanie Pani/(-) skierowany do komisji lekarskiej podległej ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych.
    5.  Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu oraz Komisja powołana do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    6.  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres tego postepowania kwalifikacyjnego, maksymalnie przez 3 miesiące od daty jego zakończenia.
    7.  Posiada Pani/(-) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Posiada Pani/(-) również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/(-), że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
    8.  Podanie przez Panią/a danych osobowych jest wymagane przepisami prawa, Nie podanie przez Panią/a danych osobowych będzie skutkować nie zakwalifikowaniem Pani/a do prowadzonego postepowania kwalifikacyjnego do pracy na stanowisku specjalisty w służbie cywilnej w Państwowej Straży Pożarnej lub brakiem możliwości dalszego udziału Pani/a w tym postepowaniu, jeżeli konieczność przedstawienia danych osobowych określona była w trakcie tego postepowania.
    9.  Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu

Udostępnił: Anna Bednarek

Komórka organizacyjna: organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 28.10.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×