Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
96-500 Sochaczew ul. 1 Maja 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 90935 / 14.01.2022
Dołącz do nas jako:

pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

Do spraw: ochrony informacji niejawnych w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych
#administracja publiczna #informacje niejawne #sprawy wewnętrzne
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego, w celu uniemożliwienia dostępu osobom nieupoważnionym
  • Prowadzenie postępowań sprawdzających, w tym procedur związanych z wydaniem, odmową, cofnięciem poświadczenia bezpieczeństwa, w celu potwierdzenia, że osoby podlegające sprawdzeniu dają rękojmię zachowania tajemnicy
  • Prowadzenie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania ochrony fizycznej informacji niejawnych przez pracowników/funkcjonariuszy, w celu uniknięcia nieprawidłowości
  • Kontrola i nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem kancelarii tajnej, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania
  • Opracowywanie i bieżąca aktualizacja "Planu ochrony informacji niejawnych" oraz nadzorowanie jego realizacji, w celu uniemożliwienia dostępu do informacji niejawnych wytwarzanych, przetwarzanych, przekazywanych i przechowywanych w jednostce
  • Opracowywanie i bieżąca aktualizacja "Planu Ochrony Obiektów KPP", w celu należytego zabezpieczenia jednostki
  • Przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony informacji niejawnych, w celu dostarczania fachowej wiedzy z zakresu przedmiotowej tematyki
  • Opracowywanie i bieżąca aktualizacja "Planu ochrony informacji niejawnych", w celu zapewnienia należytego postępowania z materiałami zawierającymi informacje niejawne, stanowiące tajemnicę państwową w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, w celu ochrony i zabezpieczenia tych materiałów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji/pracy biurowej
  • Znajomość obowiązujących przepisów (ustawa o ochronie informacji niejawnych, itp.)
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji własnej pracy
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Obsługa komputera i sprzętu biurowego
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów o klauzuli "ściśle tajne" wydane przez ABW/SKW.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • praca o charakterze administracyjno - biurowym, jednozmianowa, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
  • praca wymagająca kontaktu z interesantami, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi.
  • budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (obecność windy/podjazdów, odpowienio dostosowanych toalet),
  • nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy;
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Regulamin naboru na stanowiska w służbie cywilnej znajduje się na stronie internetowej BIP KPP w Sochaczewie:

http://bip.sochaczew.kpp.policja.gov.pl/099/oferty-pracy-dla-osob/25424,Regulamin-naboru-KSC.html

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kopia poświadczenia bezpieczeństwa
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 31 stycznia 2022

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 90935"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
ul. 1 Maja 10
96-500 Sochaczew
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(47) 7055311
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.01.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sochaczewie ul. 1 Maja 10 96-500 Sochaczew
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych KPP w Sochaczewie tel. (47) 7055253
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie

Udostępnił: Marcin Gawroński

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 14.01.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×