Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Siedlce
08-110 Siedlce Piłsudskiego 45
print as PDF
Ogłoszenie nr 82388 / 04.08.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor nadzoru budowlanego

Do spraw: Inspekcji, kontroli obowiązkowych i orzecznictwa Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Siedlce
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Planowe i doraźne kontrole budów, robót budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budowlanych.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących obiektów i robot budowlanych.
  • Przyjmowanie zawiadomień o: terminie rozpoczęcia robót budowlanych, zakończenia budowy, planowanym zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest, kontroli obiektu wielkopowierzchniowego.
  • Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych, przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów.
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie katastrof budowlanych w celu zbadania ich przyczyn i okoliczności ich powstania.
  • Przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji administracyjnych.
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawie odpowiedzialności zawodowej w budownictwie.
  • Przygotowywanie informacji o wynikach przeprowadzonych kontroli w celu sporządzenia odpowiednich sprawozdań.
  • Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości prowadzonych przez urząd.
  • Kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcja kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji.
  • Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielania wyjaśnień .
  • Sprawdzanie posiadania przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie właściwych uprawnień do pełnienia tych funkcji.
  • Opracowywanie i przedkładanie Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego rozstrzygnięć administracyjnych wynikających z prowadzonych postępowań.
  • Nakładanie grzywien w drodze mandatu karnego za wykroczenia stosownie do posiadanego upoważnienia.
  • Prowadzenie postępowań egzekucyjnych obowiązków wynikających z wydanych rozstrzygnięć.
  • Prowadzenie spraw związanych z bezpiecznym użytkowaniem lub usuwaniem azbestu.
  • Przyjmowanie interesantów.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie budownictwo
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata związanym z budownictwem
  • Uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie.
  • Prawo jazdy kategorii B..
  • Znajomość przepisów: Prawa budowlanego oraz związanych z nim przepisów wykonawczych, Kodeksu postępowania administracyjnego, O postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  • Umiejętność samodzielnej i fachowej oceny zjawisk technicznych oraz stosowania przepisów prawa budowlanego w ramach wykonywania zadań kontrolnych w terenie.
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych .
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe budownictwo
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w organach nadzoru budowlanego bądź w administracji architektoniczno-budowlanej.
  • Uprawnienia budowlane bez ograniczeń.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.
  • Praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie.
  • Wykonywanie kontroli i inspekcji w terenie – teren Miasta Siedlce.
  • Kierowanie samochodem osobowym służbowym.
  • Czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
  • Budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
  • Warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-09-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia prawa jazdy.
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 20 sierpnia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Siedlce
08-110 Siedlce
ul. Piłsudskiego 45
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.08.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
    Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO - informujemy, że:
    I. Administratorem danych osobowych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Siedlcach jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Miasta Siedlce, adres: ul. Piłsudskiego 45, 08-110 Siedlce, adres e-mail: kontakt@pinb.siedlce.pl tel. 25 794 39 70.
    II. Z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym do kontaktów z osobami, których dane dotyczą w sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy rozporządzenia 2016/679 można skontaktować się pisząc na adres e-mail: inspektor.rodo@naticon.pl lub adres siedziby wskazany w pkt. I.
    III. Cele i podstawy przetwarzania
    Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    IV. Odbiorcy danych
    Dane osobowe zgromadzone w toku naboru nie będą przekazywane innym podmiotom.
    V. Okres przechowywania danych
    Dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w pkt. III będą przechowywane w czasie niezbędnym do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata , w przypadku , gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska.
    VI. Prawa osób, których dane dotyczą:
    Zgodnie z RODO, przysługuje z wyjątkami przewidzianymi przepisami prawa:
    a. prawo dostępu do swoich danych osobowych;
    b. prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
    c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych jeżeli:
    - osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
    - przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych,
    - administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
    - osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania,  prawo do wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, jeżeli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi
    d. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
    VII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
    Podanie przez kandydata danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ich niepodanie będzie skutkowało pozostawieniem kandydatury bez rozpatrzenia w procesie rekrutacji.
    VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
    Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Siedlce

Udostępnił: Robert Naumiuk

Komórka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Siedlce

Wprowadzono: 04.08.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×