Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Radomiu
26-600 Radom ul. 11 Listopada 37/59
print as PDF
Ogłoszenie nr 143959 / 17.10.2024
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: wprowadzania danych do policyjnych systemów informatycznych; Wydział Ruchu Drogowego
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wprowadzanie do policyjnego systemu informatycznego KSIP kart Mrd5/1 zawierających informację o przyznanych sprawcy wykroczenia drogowego ilości punktów karnych na podstawie kart wystawionych przez funkcjonariuszy Policji, Straży Miejskiej oraz Inspekcji Transportu Drogowego;
  • Wprowadzanie do policyjnego systemu informatycznego KSIP informacji o zakazach, przywróceniach uprawnień do kierowania pojazdami;
  • Wprowadzanie do policyjnego systemu informatycznego KSIP prawomocnych rozstrzygnięć sądowych dotyczących sprawców przestępstw i wykroczeń w ruchu drogowym;
  • Sporządzanie wniosków o skierowania na badania psychologiczne dotyczące psychologii transportu sprawców wypadków drogowych;
  • Przygotowywanie kart Mrd 5/1 do archiwizacji;
  • Ustalanie danych osobowych w aplikacji CEL, CEP, CEK, PESEL, do czynności związanych z wprowadzaniem danych;
  • Udzielanie informacji osobom zewnętrznym o posiadanych przez nie punktach karnych za wykroczenia drogowe;
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość: - Ustawa o kierujących pojazdami, - Ustawa o Policji, - Kodeks Postępowania Administracyjnego.
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywność,
  • Dobra organizacja pracy własnej.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w podobnym obszarze lub pracy administracyjno - biurowej
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Do kwoty brutto wynagrodzenia zasadniczego przysługuje dodatek z tytułu wysługi lat.

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • poświadczenie bezpieczeństwa do informacj niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 27 października 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 143959"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Radomiu,
ul. 11 Listopada 37/59,
26-600 Radom

Oferty przyjmowane są w Recepcji Komendy Miejskiej Policji w Radomiu
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 701 31 16
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.10.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Radomiu

Udostępnił: Marta Staniak

Komórka organizacyjna: KMP Radom

Wprowadzono: 17.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×