Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu
26-600 Radom Ul. Romualda Traugutta 57
print as PDF
Ogłoszenie nr 139135 / 19.06.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

W Sekcji Budżetu i Rachunkowości
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sporządza listę płac oraz innych należności dla funkcjonariuszy i pracowników Komendy Miejskiej PSP w Radomiu.
  • Sporządza przelewy od wynagrodzeń oraz inne rodzaje płatności.
  • Prowadzi ewidencję oraz kolejność numerowania list wynagrodzeń.
  • Wydaje zaświadczenia płacowe.
  • Analizuje, weryfikuje karty wynagrodzeń.
  • Sporządza obciążenia z tytułu refundacji wydatków.
  • Sporządza do jednostki nadrzędnej zapotrzebowania na wszelkie świadczenia dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych.
  • Sporządza bieżące księgowania dokumentów metodą komputerową.
  • Rozlicza zwolnienia lekarskie funkcjonariuszy.
  • Kompletuje i numeruje dokumenty.
  • Sporządza deklarację podatkową, współpracuje z właściwymi terenowo Urzędami Skarbowymi, a także uzgadniania konta 225.
  • Współpracuje z ZUS-em w ramach realizacji zadań określonych w obowiązujących przepisach w tym: sporządza miesięczne deklaracje rozliczeniowe, uzgadnia konta 229, sporządza PR-7; Rozlicza wpłaty składek na ubezpieczenia: zdrowotne, rentowe, emerytalne, społeczne do dnia 5 każdego miesiąca – funkcjonariuszy i pracowników cywilnych; Zgłasza do ubezpieczenia nowo przyjętych funkcjonariuszy, pracowników cywilnych, osób na umowę zlecenie oraz członków rodzin.
  • Prowadzi windykację należności - rozliczanie zajęć komorniczych, sądowych i pozostałych – dotyczących funkcjonariuszy, pracowników cywilnych oraz dotyczących KM PSP w Radomiu.
  • Prowadzi ewidencję syntetycznego konta 011,013,020,071,072,310.
  • Prowadzi ewidencję analitycznego konta 130, 210, 4-ki.
  • Uzgadnia saldo kont księgowych z odpowiednimi stanowiskami w Sekcji Budżetu i Rachunkowości i Wydziale Kwatermistrzowskim na koniec miesiąca.
  • Prowadzi szczegółową ewidencję analityczną dochodów budżetowych w podziale na paragrafy.
  • Prowadzi szczegółową ewidencję analityczną i syntetyczną inwestycji.
  • Prowadzi ewidencję rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, sporządza przelewy.
  • Prowadzi kasę Komendy, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz współpracuje z bankiem.
  • Praca na programach wymaganych w jednostkach budżetowych podlegających samorządowi i koniecznych do pracy w finansach.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata po ukończeniu studiów ekonomicznych w komórkach finansowych lub 6 lat po ukończeniu szkoły średniej ekonomicznej w komórkach finansowych.
  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, m. in. ustawa o finansach publicznych i rachunkowości
  • Prawo jazdy kat B
  • Podstawowa znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie Pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w administracji rządowej lub samorządowej w księgowości
  • Umiejętność czytania i rozumienia przepisów prawnych
  • Odporność na stres; umiejętność pracy w zespole; sprawność działania; umiejętność organizacji pracy; skrupulatność; komunikatywność i kultura osobista
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

 

  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość ubiegania się o zapomogę pieniężną
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Kopia prawa jazdy poświadczona za zgodność z oryginałem
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 3 lipca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Dokumenty należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie osobiście w sekretariacie komendy lub listownie (decyduje data wpływu do urzędu) z dopiskiem; "ogłoszenie nabór służba cywilna 2024 - Imię i Nazwisko" na adres: Komenda Miejska PSP w Radomiu ul. Romualda Traugutta 57, 26-600 Radom.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
48 36 88 900
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.07.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Radomiu

Udostępnił: Kinga Sikora

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 19.06.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×