Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
05-500 Piaseczno ul. Kościelna 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 71058 / 12.11.2020
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: mobilizacyjno-obronnych, alarmowych i ppoż. w Wydziale Prewencji
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • opracowuje projekty decyzji, analizy oraz inne opracowania z dziedziny zarządzania kryzysowego zgodnie z wytycznymi jednostki nadrzędnej, w tym współpracuje z komórkami organizacyjnymi zajmującymi się zarządzaniem kryzysowym, sprawami obronnymi w urzędach Miast i Gmin, Powiatu,
  • opracowuje i przygotowuje projekty procedur i ich aktualizacji w zakresie wyższych stanów gotowości Policji do działań, w warunkach nadzwyczajnych zagrożeń oraz stanów nadzwyczajnych w Państwie, w tym aktualizuje Plan działania kierownika jednostki w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,
  • zajmuje się planowaniem ochronnym obiektów Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie, bierze udział w przedsięwzięciach związanych ze szczególną ochroną obiektów kategorii I i II w rejonie odpowiedzialności KPP w Piasecznie, opracowuje porozumienia oraz zasady współdziałania z organizatorami szczególnej ochrony obiektów ważnych dla bezpieczeństwa i obronności państwa, dotyczących zakresu udziału w tej ochronie jednostek organizacyjnych przewidzianych do militaryzacji,
  • opracowuje Plan szkolenia obronnego na dany rok, organizuje własne ćwiczenia i treningi sztabowe z zakresu obronności i zarządzania kryzysowego oraz bierze udział w szkoleniach, treningach i ćwiczeniach organizowanych przez inne podmioty,
  • prowadzi dokumentację alarmową Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie oraz podległych jednostek organizacyjnych KPP,
  • prowadzi dokumentację dotyczącą Kontroli Dostępu do budynku KPP w Piasecznie poprzez wydawanie i przyjmowanie kart dostępowych do strefy II,
  • sporządza dokumentację Stałego Dyżuru, Regulamin na czas „W” oraz kwalifikuje osoby, którym przewiduje się nadać przydziały organizacyjno – mobilizacyjne do JZ KPP w Piasecznie,
  • realizuje zadania w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego poprzez: opracowanie i aktualizowanie Regulamin ochrony przeciwpożarowej, Instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego dla wszystkich obiektów KPP w Piasecznie, przeprowadza przeglądy stanu bezpieczeństwa pożarowego w budynkach, użytkowanych przez jednostki organizacyjne KPP w Piasecznie, prowadzi sprawozdawczość, opracowuje analizy i tworzy protokoły z przeglądów stanu ochrony przeciwpożarowej, organizuje alarmy ćwiczebne.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1,5 roku w administracji lub pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Komunikatywność
  • Odpowiedzialność
  • Operatywność
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe lub tytuł zawodowy technik pożarnictwa
  • Przeszkolenie: szkolenie instruktorów ochrony przeciwpożarowej
  • Doświadczenie zawodowe do 1 roku w obszarze mobilizacyjno-obronnym i alarmowym lub ppoż.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa „ściśle tajne”
  • Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Egzekwowanie przepisów
  • Analizy i wnioskowania
  • Prawo jazdy kat. B
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne
  • Miejsce pracy usytuowane jest na drugim piętrze
  • Budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów
  • Na drugim piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych
  • Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
  • W budynku nie występują szkodliowe, czy niebezpieczne warunki pracy
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. do Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie).
  • Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 3336,48 wynikające z mnożnika 1,6420 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max do 20 %).
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (47) 72-45-288 w godz. 7.00-15.00.
  • Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
  • analiza ofert spełniających wymagania formalne,
  • rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem wiedzy/umiejętności.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego w wymiarze powyżej 1,5 roku w administracji lub pracy biurowej (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. do 1 roku w obszarze mobilizacyjno-obronnym i alarmowym lub ppoż. (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
calendar icon

Aplikuj

do 25 listopada 2020

na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(47) 72-45-288
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.11.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

Udostępnił: Monika Stachura

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 12.11.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×