Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
05-500 Piaseczno ul. Kościelna 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 115424 / 10.02.2023
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: prowadzenia składnicy akt w Zespole Prezydialnym Wydziału Wspomagającego
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • gromadzi, opracowuje, przechowuje, ewidencjonuje, brakuje i udostępnia dokumentację archiwalną zgromadzoną w Składnicy Akt Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie
  • weryfikuje poprawność doboru klasyfikacji i kwalifikacji zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji
  • prowadzi wymagane przepisami ewidencje archiwalne
  • udostępnia i wypożycza dokumentację zgromadzoną w Składnicy Akt osobom upoważnionym w celu współpracy z organami kontroli, administracji państwowej, organami ścigania i wymiarem sprawiedliwości, urzędami centralnymi i innymi uprawnionymi podmiotami,
  • wydziela dokumentację niearchiwalną przechowywaną w Skłanicy Akt, której okres przechowywania już mniął
  • porządkuje materiały archiwalne i dokumentacje niearchiwalną, prowadzi kwerendy oraz sprawozdawczość Składnicy Akt
  • koordynuje czynności kancelaryjne związane z przygotowaniem dokumentacji przekazywanej do Składnicy Akt oraz wspomaga prace archiwalne w jednostkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Piasecznie
  • dba o właściwe warunki przechowywania materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji lub pracy biurowej
  • umiejętność pracy na komputerze
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • komunikatywność
  • odpowiedzialność
  • dokładność
  • poświadczenie bezpieczeństwa „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 ze zm.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w danym obszarze prowadzenie składnicy akt/archiwum
  • szkolenie z zakresu archiwizacji
  • znajomość funkcjonowania jednostki Policji
  • prawo jazdy kat. B
  • odporność na stres
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentu potwierdzajacego szkolenie z zakresu archiwizacji
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 412 ze zm.)
calendar icon

Aplikuj

do 20 lutego 2023

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 115424"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
ul. Kościelna 3
05-500 Piaseczno
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.02.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

Udostępnił: Iwona Dykowska

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 10.02.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×