Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
05-400 Otwock ul. Pułaskiego 7a
print as PDF
Ogłoszenie nr 73240 / 15.01.2021
Dołącz do nas jako:

zastępca naczelnika wydziału

Wydział Wspomagający
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracą Zespołu Finansów i Zaopatrzenia oraz Zespołu Prezydialnego.
  • Nadzór nad zapewnieniem obsługi finansowej policjantów i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.
  • Zapewnienie prawidłowego stanu techniczno-budowlanego nieruchomości użytkowych przez Komendę Powiatową Policji w Otwocku oraz jednostki podległe.
  • Realizacja zadań we współpracy z wydziałami merotorycznymi Komendy Stołecznej Policji, samorządami lokalnymi oraz instyutucjami w zakresie pozyskiwania darowizn rzeczowych i finansowych na rzecz Policji.
  • Zapewnienie stanu czystości terenu i pomieszczeń Komendy Powiatowej Policji w Otwocku i jednostek podległych.
  • Nadzór nad prowadzeniem gospodarki mandatowej w Komendzie Powiatowej Policji w Otwocku.
  • Nazdzór nad prowadzeniem gospodarki mieszkaniowej w Komendzie Powiatowej Policji w Otwocku.
  • Nadzór nad realizacją zadań z dziedziny profilaktycznej opieki zdrowotnej policjantów i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.
  • Nadzór i kontrola nad postępowaniami szkodowymi prowadzonymi w Wydziale Wspomagającym.
  • Opracowywanie projektów przepisów prawnych wydawanych przez Komendanta Powiatowego Policji w Otwocku oraz zapewnienie warunków do bieżącego zapoznawania się z przepisami prawa i procedurami przez policjantów i pracowników.
  • Nadzór nad gromadzeniem, przechowywaniem i opracowywaniem zasobu archiwalnego komendy, brakowaniem dokumentacji oraz nadzorowanie i koordynorwanie działalności archiwalnej w komórkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Otwocku.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze administracji publicznej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej "poufne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

-Praca w systemie 8 godzinnym,

-Odrębne stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne sprzęty biurowe,

Dodatkowe informacje
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia beżpieczeństwa
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 28 stycznia 2021

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 73240"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
ul. Pułaskiego 7a
05-400 Otwock
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47-72-41-280
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.01.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Otwocku

Udostępnił: Anna Majewska-Jędrykiewicz

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego

Wprowadzono: 15.01.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×