Biuro - zdjęcie 22 - skoroszyty
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku
05-402 Otwock ul. Mieszka I 13/15
print as PDF
Ogłoszenie nr 143734 / 16.10.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: organizacyjno-kadrowych Sekcja Organizacyjno-kadrowa
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie obsługi kancelaryjnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego, organizowanie odpraw służbowych, narad, konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego, sporządzanie protokołów z narad i odpraw Komendanta Powiatowego
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy i służby funkcjonariuszy i pracowników systemu codziennego, koordynowanie zadań dotyczących ewidencji czasu pracy i służby w Komendzie Powiatowej
  • współuczestnictwo w sporządzaniu okresowych opinii funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
  • bieżące zasilanie programu SWD-ST danymi kadrowymi, innych programów/systemów
  • prawidłowe, terminowe i zgodne z przepisami prawa załatwianie spraw wynikających z zakresu obowiązków oraz prac zleconych przez przełożonych
  • prowadzenie archiwum Komendy oraz kompleksowa realizacja zadań w obszarze archiwizacji i brakowania dokumentów
  • realizowanie i koordynowanie zadań z zakresu skarg i wniosków
  • zapewnienie poprawnego ewidencjonowania pieczęci
  • znajomość i stosowanie, w swoim zakresie działania, przepisów o informacjach niejawnych oraz o ochronie danych osobowych
  • sporządzanie planów pracy, analiz, prognoz, ocen oraz sprawozdań z zakresu realizowanych zadań
  • wprowadzanie informacji z zakresu dokumentacji analityczno–syntetycznej prowadzonej przez Sekcję do baz danych
  • przestrzeganie Regulaminu Pracy i Służby Komendy Powiatowej PSP w Otwocku, przestrzeganie Regulaminu Organizacyjnego Komendy Powiatowej PSP w Otwocku
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, o Ochotniczych Strażach Pożarnych, o ochronie przeciwpożarowej, o służbie cywilnej, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi, obsługi komputera, w tym pakietu MS Office oraz programów komputrowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ukończenie studiów o kierunku administracja, zarządzanie, bezpieczeństwo wewnętrzne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata (posiadanie co najmniej 2-letniej praktyki w administracji)
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Możliwość udziału w szkoleniach
  • Możliwość przynależności do Międzyzakładowej Kasy
    Zapomogowo-Pożyczkowej

 

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na parterze budynku;
  • Praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30-15.30 (wymiar etatu 1) z możliwością zmiany godzin pracy wg. odrębnych ustaleń 
  • Załatwianie spraw służbowych poza jednostką,
  • Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych 
  • Praca przy monitorze ekranowym do 4 godzin;
  • Oświetlenie sztuczne i naturalne; 
  • Praca z bazami danych i programami specjalistycznymi (EZD, Fortech, SWD-ST) 
  • Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy i podjazd tylko do parteru, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
  • Planowane zatrudnienie : 15.11.2024 r. umowa o pracę na czas określony, zgodnie z art. 35 ustawy z o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 409) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze ok. 5200 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

REGULAMIN NABORU

Nabór na stanowisko Specjalista ds. organizacyjno-kadrowych w KSC w tutejszej Komendzie będzie przeprowadzony w następujących etapach:

I etap - wstępna ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatek/kandydatów spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze (kopie złożonych dokumentów prosimy poświadczyć za zgodność z oryginałem własoręcznym podpisem z datą)

II etap - test sprawdzający ogólną wiedzę merytoryczną

III etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej. 

Listy kandydatek/kandydatów (zawierające nr identyfikacyjny) po kolejnych etapach będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy, stronie internetowej KP PSP w Otwocku www.gov.pl/web/kppsp-otwock , Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej www.kppspotwock.nbip.pl. Informacja o końcowym wyniku naboru dodatkowo będzie umieszczona na stronie Urzędu Służby Cywilnej www.dsc.kprm.gov.pl .

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-11-15
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 31 października 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 143734"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku
ul. Mieszka I 13/15 05-402 Otwock
parter- Sekretariat godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku
W przypadku złożenia dokumentów listownie- decyduje data wpływu do Komendy w terminie do dnia 31.10.2024 r. do godz. 15.30.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 718 16 20 lub 25
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku ul. Mieszka I 13/15, 05-402 Otwock tel. 22 718 16 20 e-mail: otwock@mazowsze.straz.pl, zwany dalej Komendantem Powiatowym PSP
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: w Komendzie Powiatowej PSP w Otwocku wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zatrudnianiem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c przytoczonego wcześniej Rozporządzania, art. 4 i rozdział 3 ustawy o służbie cywilnej (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 409) oraz ustawy Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (tj. Dz.U. z 2024 r,. poz. 572).
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku

Udostępnił: Dorota Prasuła

Komórka organizacyjna: Sekcja organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 16.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×