sekretarz
Do spraw: obsługi składnicy akt i kancelarii jawnej Zespołu Prezydialnego Wydziału Wspomagającego Wydział Wspomagający Komendy Powiatowej Policji w Otwockiz niepełnosprawnościami
ul. Pułaskiego 7a
2023 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- dokumenty potwierdzające odbycie szkoleń, kursów, warsztatów przydatnych na przedmiotowym stanowisku.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- dokumenty potwierdzające odbycie szkoleń, kursów, warsztatów przydatnych na przedmiotowym stanowisku.
Aplikuj
do 20 maja 2023
ul. Pułaskiego 7A
05-400 Otwock
- Dokumenty należy złożyć do: 20.05.2023
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu