Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku
05-402 Otwock ul. Mieszka I 13/15
print as PDF
Ogłoszenie nr 80844 / 06.07.2021
Dołącz do nas jako:

główny księgowy

Sekcja Finansowa
#finanse publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie rachunkowości komendy zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości oraz zasadami rachunkowości budżetowej
  • Planowanie budżetu i dokonywanie zmian w planie wydatków w ciągu roku, przestrzeganie dyscypliny budżetowej, współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych i stanowiskami samodzielnymi w celu prawidłowej realizacji budżetu
  • Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym: wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, przestrzeganie prawidłowości przy zaciąganiu zobowiązań bieżących i wieloletnich, przestrzeganie zasad, terminowe egzekwowanie należności, analizowanie wykorzystania środków pieniężnych w odniesieniu do planu wydatków, zachowanie płynności finansowej, w tym stanu zobowiązań
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych, prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątku trwałego; prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku komendy powiatowej oraz majątku użyczonego przez MKW
  • Nadzór nad prawidłowym przebiegiem i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy,prowadzenie spraw w zakresie windykacji należności oraz obciążeń innych podmiotów gospodarczych, sporządzanie wymaganych prawem sprawozdań finansowych okresowych i rocznych, analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu lub środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy
  • Archiwizacja danych z komputerowego systemu finansowo-księgowego, przygotowywanie procedur dotyczących rachunkowości i finansów komendy zgodnie ze standardami polityki rachunkowości
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne (ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 lat na stanowisku o podobnym zakresie zadań (posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki zawodowej w księgowości)
  • Znajomość ustaw: o rachunkowości i finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o zamówieniach publicznych, o Państwowej Straży Pożarnej, o ochronie przeciwpożarowej, o służbie cywilnej, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o ubezpieczeniu społecznym, o ubezpieczeniu zdrowotnym, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi, obsługi komputera, w tym pakietu MS Office oraz programów finansowo-księgowych
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie klasyfikacji dochodów i wydatków w jednostkach budżetowych oraz archiwizacji dokumentów
  • Kryteria dla kandydatów mogących zajmować stanowisko głównego księgowego w jednostce sektora finansów publicznych określonym w art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 305)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata (posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości budżetowej)
  • Wpisanie do rejestru biegłych rewidentów
  • Posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na II piętrze budynku;
  • Praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30-11.30 (wymiar etatu 0,5) z możliwością zmiany godzin pracy wg. odrębnych ustaleń 
  • Załatwianie spraw poza jednostką,
  • Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych 
  • Praca przy monitorze ekranowym do 2 godzin;
  • Oświetlenie sztuczne i naturalne; 
  • Praca z bazami danych i programami specjalistycznymi (Fortech, Sjo Bestia, Płatnik ZUS) 
  • Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy i podjazd tylko do parteru, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
  • Planowane zatrudnienie : 01.08.2021 r. umowa o pracę na czas określony, zgodnie z art. 35 ustawy z o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. 2020 r., poz. 265 ) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze nie mniej niż 1400 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

REGULAMIN NABORU

Nabór na stanowisko Główny Księgowy w KSC w tutejszej Komendzie będzie przeprowadzony w następujących etapach:

I etap - wstępna ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatek/kandydatów spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze (kopie złożonych dokumentów prosimy poświadczyć za zgodność z oryginałem własoręcznym podpisem z datą)

II etap - test sprawdzający ogólną wiedzę merytoryczną

III etap - przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej. 

Listy kandydatek/kandydatów (zawierające nr identyfikacyjny) po kolejnych etapach będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy, stronie internetowej KP PSP w Otwocku www.gov.pl/web/kppsp-otwock , Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej www.kppspotwock.nbip.pl. Informacja o końcowym wyniku naboru dodatkowo będzie umieszczona na stronie Urzędu Służby Cywilnej www.dsc.kprm.gov.pl .

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 19 lipca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 80844"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku
ul. Mieszka I 13/15 05-402 Otwock
parter- Sekretariat godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku
W przypadku złożenia dokumentów listownie- decyduje data wpływu do Komendy w terminie do dnia 19.07.2021 r. do godz. 15.30.
W związku z podjętymi działaniami w celu ograniczenia transmisji koronawirusa Sars-CoV-2 wywołującego chorobę Covid-19, prosimy o stosowanie zasad reżimu sanitarnego.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 718 16 20
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.07.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku ul. Mieszka I 13/15, 05-402 Otwock tel. 22 718 16 20 e-mail: otwock@mazowsze.straz.pl, zwany dalej Komendantem Powiatowym PSP
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: w Komendzie Powiatowej PSP w Otwocku wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zatrudnianiem na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, c przytoczonego wcześniej Rozporządzania, art. 4 i rozdział 3 ustawy o służbie cywilnej (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 265) oraz ustawy Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (tj. Dz.U. z 2020 r,. poz. 1320).
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku

Udostępnił: Dorota Prasuła

Komórka organizacyjna: Sekcja organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 06.07.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×