Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej
07-300 Ostrów Mazowiecka 11 Listopada 5
print as PDF
Ogłoszenie nr 138655 / 10.06.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: organizacyjnych Sekcja ds. organizacyjno - kadrowych
#administracja publiczna #obsługa sekretarska #zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • - Realizacja zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP
  • - Ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji, i wytycznych Komendanta Powiatowego PSP
  • - Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej
  • - Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP
  • - Prowadzenie spraw obiegu dokumentów- elektroniczne zarządzanie dokumentacją i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej PSP
  • - Realizacja zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Powiatowej PSP
  • - Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów
  • - Prowadzenie obsługi kasowej Komendy Powiatowej
  • - Wykonywanie zadań służbowych określonych w zakresie czynności oraz stosowanie się do zalecń przełożonych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Znajomość procedur urzędniczych i administracyjnych
  • Biegła obsługa komputera, znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office, umiejętność redagowania dokumentów służbowych
  • Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Służbie Cywilnej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy
  • Terminowość
  • Rzetelność
  • Dokładność
  • Punktualność
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca administracyjno - biurowa w siedzibie Urzędu
  • Praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy
  • stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe (wyposażone i dostosowane do wymagań
    określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych)
  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku- brak wind
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne
  • Praca w godzinach 7:30 - 15:30
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Nabór na stanowisko Specjalisty będzie przeprowadzany w następujących etapach:
1. Wstępna ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o
naborze.
Tylko osoby spełniające wymogi przechodzą do dalszych etapów naboru.
2. Rozmowa kwalifikacyjna.
3. Wybór kandydata.

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-07-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 21 czerwca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138655"
na adres:
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
ul. 11 Listopada 5
07-300 Ostrów Mazowiecka
Sekretariat - II piętro
w godzinach 7:30 - 15:30
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
29 7463216
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.06.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA
    dot. naborów do pracy w Państwowej Straży Pożarnej
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:
    1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant
    Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej Ostrowi Mazowieckiej; adres: 07-300
    Ostrów Mazowiecka ul. 11 Listopada 5; tel.: 29 746 32 00.
    2. U Administratora wyznaczony został Inspektor Ochrony Dany, z którym można skontaktować się pisząc na adres poczty elektronicznej
    ochrona.danych@mazowsze.straz.pl lub na adres pocztowy: 02-672 Warszawa
    ul. Domaniewska 40.
    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu obecnej rekrutacji i przyszłych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), c) przytoczonego wcześniej rozporządzenia oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
    4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obecnej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z przepisami właściwymi w sprawie archiwizacji.
    5. Posiada Pani/Pan prawo:
    a) żądania dostępu do treści swoich danych,
    b) sprostowania swoich danych,
    c) usunięcia danych, przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody; w pozostałych
    przypadkach, w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie
    przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
    d) ograniczenia przetwarzania swoich danych,
    e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do
    przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
    6. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych; adres (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, fax. 22 531 03 01, Infolinia: 606-950-000, e-mail – kancelaria@uodo.gov.pl).
    7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych (w przypadku dobrowolnej decyzji o przystąpieniu do rekrutacji) jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. W przypadku nie podania wymaganych danych osobowych oraz nie wyrażenia zgody na ich przetwarzanie Pani/Pana kandydatura zostanie odrzucona w procesie rekrutacji.
    8. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej

Udostępnił: Milena Zaorska

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych

Wprowadzono: 10.06.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×