Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej
07-300 Ostrów Mazowiecka 11 Listopada 5
print as PDF
Ogłoszenie nr 117229 / 09.03.2023
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: organizacyjnych Sekcja ds. organizacyjno - kadrowych
#administracja publiczna #obsługa sekretarska #zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • - Znajomość przepisów prawnych właściwych do realizacji zadań stanowiska pracy
  • - Realizacja zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej
  • - Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej
  • - Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego
  • - Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej
  • - Realizacja zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej
  • - Prowadzenie spraw związanych z archiwizacją dokumentów
  • - Prowadzenie obsługi kasowej Komendy Powiatowej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Znajomość procedur urzędniczych i administracyjnych
  • Biegła obsługa komputera, znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office, umiejętność redagowania dokumentów służbowych
  • Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawie o Służbie Cywilnej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy
  • Terminowość
  • Rzetelność
  • Dokładność
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca administracyjno - biurowa w siedzibie Urzędu
  • Praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy
  • stanowisko pracy wyposażone w komputer i inne urządzenia biurowe (wyposażone i dostosowane do wymagań
    określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych)
  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne
  • odprawy, narady, załatwianie spraw poza jednostką
  • Praca w godzinach 7:30 - 15:30
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Nabór na stanowisko Specjalisty będzie przeprowadzany w następujących etapach:
1. Wstępna ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o
naborze.
Tylko osoby spełniające wymogi przechodzą do dalszych etapów naboru.
2. Rozmowa kwalifikacyjna.
3. Wybór kandydata.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-04-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 23 marca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 117229"
na adres:
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
ul. 11 Listopada 5
07-300 Ostrów Mazowiecka
Sekretariat - II piętro
w godzinach 7:30 - 15:30
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
29 7463216
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.03.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA
    dot. naborów do pracy w Państwowej Straży Pożarnej
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z
    dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego
    dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:
    1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant
    Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej Ostrowi Mazowieckiej; adres: 07-300
    Ostrów Mazowiecka ul. 11 Listopada 5; tel.: 29 746 32 00.
    2. U Administratora wyznaczony został Inspektor Ochrony Dany, z którym można
    skontaktować się pisząc na adres poczty elektronicznej
    ochrona.danych@mazowsze.straz.pl lub na adres pocztowy: 02-672 Warszawa
    ul. Domaniewska 40.
    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu obecnej rekrutacji i przyszłych
    na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), c) przytoczonego wcześniej rozporządzenia oraz
    Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
    4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres obecnej i przyszłych
    rekrutacji, zgodnie z przepisami właściwymi w sprawie archiwizacji.
    5. Posiada Pani/Pan prawo:
    a) żądania dostępu do treści swoich danych,
    b) sprostowania swoich danych,
    c) usunięcia danych, przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody; w pozostałych
    przypadkach, w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie
    przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
    d) ograniczenia przetwarzania swoich danych,
    e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, z zastrzeżeniem, że
    nie dotyczy to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do
    przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
    6. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest
    Urząd Ochrony Danych Osobowych; adres (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, fax. 22
    531 03 01, Infolinia: 606-950-000, e-mail – kancelaria@uodo.gov.pl).
    7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych (w przypadku dobrowolnej decyzji o
    przystąpieniu do rekrutacji) jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o
    których mowa w pkt 3. W przypadku nie podania wymaganych danych osobowych
    oraz nie wyrażenia zgody na ich przetwarzanie Pani/Pana kandydatura zostanie
    odrzucona w procesie rekrutacji.
    8. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało
    zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w
    art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej

Udostępnił: Michał Wyszogrodzki

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych

Wprowadzono: 09.03.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×