Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
07-409 Ostrołęka ul. J. Korczaka 16
print as PDF
Ogłoszenie nr 96141 / 01.04.2022
Dołącz do nas jako:

zastępca pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych

w Wydziale do spraw Ochrony Informacji Niejawnych

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • zastępuje pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, w tym kieruje i organizuje pracę zespołu ds. ochrony informacji niejawnych oraz przydziela zadania pracownikom w przypadku nieobecności pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych;
  • prowadzi postępowania sprawdzające: zwykłe, poszerzone i kontrolne;
  • wydaje poświadczenia bezpieczeństwa lub odmowy wydania poświadczeń bezpieczeństwa oraz decyzji o umorzeniu postępowania sprawdzającego;
  • kontroluje ochronę informacji niejawnych oraz przestrzega przepisy o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów;
  • zapewnia ochronę systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, w tym prowadzi weryfikację i bieżącą kontrolę zgodności funkcjonowania niejawnych systemów teleinformatycznych w komendzie, prowadzi dziennik inspektora BTI;
  • zarządza ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka;
  • prowadzi, organizuje i planuje pracę składnicy akt;
  • koordynuje zadania w zakresie działalności archiwalnej i niearchiwalnej w poszczególnych komórkach organizacyjnych komendy i komisariatu;
  • przyjmuje, ewidencjononuje, przechowuje i zabezpiecza materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną powstałych w toku działania wszystkich komórek organizacyjnych komendy i komisariatu;
  • prowadzi ewidencję archiwalną zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • prowadzi kwerendy archiwalne i udostępnia dokumentację zgromadzoną w składnicy akt dla celów służbowych oraz innym uprawnionym podmiotom zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • przewodniczy komisjom powołanym do brakowania dokumentacji niearchiwalnej w celu wyodrębnienia dokumentacji o czasowym znaczeniu praktycznym, której okres przechowywania upłynął;
  • brakuje dokumentację niearchiwalną kategorii „B” i „BE” zgromadzoną w składnicy akt i opiniuje protokoły brakowania dokumentacji niearchiwalnej kategorii „BC”;
  • udostępnia materiały archiwalne ze składnicy akt i nadzoruje proces udostępniania akt poza resort spraw wewnętrznych;
  • prowadzi szkolenia i instruktaże dla policjantów i pracowników komendy i komisariatu z zasad przygotowania dokumentacji i materiałów do złożenia do składnicy akt lub archiwum;
  • sporządza sprawozdania z wykonanych prac archiwalnych i stanu posiadanego zasobu archiwalnego.
  • prowadzi ewidencję i zbiór oświadczeń o stanie majątkowym złożonych przez policjantów komendy i komisariatu oraz notatek z analizy tych oświadczeń.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji, mile widziana praca w obszarze ochrony informacji niejawnych
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" wydane przez ABW/SKW
  • zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW lub SKW
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych, znajomość kpa, znajomość przepisów kancelaryjnych i przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów
  • umiejętność obsługi komputera , w tym arkusza kalkulacyjnego Excel i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • umiejetność organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole oraz koordynowania zadań
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • terminowość, dokładność
  • asertywność, komunikatywność, pracowitość i dyspozycyjność
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- praca biurowa

- wymuszona pozycja ciała

- praca przy monitorze ekranowym powyzej 4 godzin

- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Składane dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne" wydane przez ABW/SKW
  • kopia zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW lub SKW
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 22 kwietnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W OSTROŁĘCE
UL. JANUSZA KORCZAKA 16
07-409 OSTROŁĘKA
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.04.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Ostrołęce, ul. Korczaka 16, 07-409 Ostrołęka
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: ekspert Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce, ul. Korczaka 16, 07-409 Ostrołęka
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: dane przetwarzane do celów rekrutacji nie są przekazywane innym podmiotom
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Udostępnił: Ewelina Święcicka

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 01.04.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×