Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
07-410 Ostrołęka ul. J. Korczaka 16
print as PDF
Ogłoszenie nr 70810 / 04.11.2020
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: sekretarsko - biurowych Wydział Prewencji
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Rejestruje i wyrejestrowuje w Elektronicznym Rejestrze Spraw o Wykroczenia czynności prowadzonych w Wydziale Prewencji po uprzednim sprawdzaniu kompletności i poprawności zapisów w Elektronicznym Rejestrze Spraw o Wykroczenia.
  • Rejestruje wydane rozstrzygnięcia sądowe w czynnościach prowadzonych przez Wydział Prewencji i kompletuje dokumentację z tym związaną.
  • Kompletuje, rejestruje i przekazuje do sądów i prokuratur materiały z czynności w sprawach o wykroczenia z Wydziału Prewencji oraz PP Baranowo, PP Goworowo, PP Czerwin, PP Kadzidło.
  • Wprowadza, modyfikuje dane w Krajowym Systemie Informacji Policyjnej w zakresie wykroczeń (dane o zdarzeniach, osobach pokrzywdzonych i sprawcach wykroczeń).
  • Przygotowuje i przekazuje korespondencję w sprawach o wykroczenia do wysłania oraz doręczanie pism do Wydziałów KMP i innych adresatów.
  • Prowadzi rejestr przekazanych kart MRD – 5 dot. kierujących pojazdami naruszających przepisy drogowe, rejestru zdanych mandatów karnych, wykazu czynności zleconych w ramach pomocy prawnej oraz książki doręczeń Zespołu ds. Wykroczeń i Postepowań Administracyjnych Wydziału Prewencji.
  • Przyjmuje, sprawdza w policyjnych systemach informatycznych oraz przekazuje właścicielom lub upoważnionym organom znalezione dokumenty i przedmioty.
  • Rejestruje dzienniki oraz teczki zagadnieniowe niezbędne do funkcjonowania Wydziału Prewencji i Wydziału Patrolowego.
  • Bieżąco wpisuje w dziennikach korespondencyjnych Wydziału Prewencji i Wydziału Patrolowego sprawy ostatecznie załatwione z podaniem rejestru teczek, w której zostaną one umieszczone.
  • Systematycznie przygotowuje do archiwizacji bieżącą dokumentację Wydziału Prewencji i Wydziału Patrolowego przekazywaną do sekretariatu jako ostatecznie załatwioną i przygotowuje ją w formie spisów akt do przekazania do składnicy akt KMP. Fakt ostatecznie załatwienia sprawy i przekazania do składnicy akt odnotowuje w dzienniku korespondencyjnym lub innym rejestrze. Archiwizację za rok bieżący, należy zakończyć do końca 31 marca roku następnego.
  • Rozlicza z dokumentacji zarejestrowanej w dziennikach, rejestrach lub księgach prowadzonych w Wydziale Prewencji i Wydziale Patrolowym, policjantów odchodzących z wydziałów.
  • Redaguje krótkie pisma na polecenie Naczelnika Wydziału Prewencji.
  • Udziela informacji interesantom, a w razie potrzeby kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych.
  • Przestrzega tajemnicy prawnie chronionej oraz zasad wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Podnosi kwalifikacje zawodowe poprzez samokształcenie oraz uczestniczenie w szkoleniach organizowanych w ramach szkoleń zawodowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość obsługi komputera w szczególności edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych (np. MS Office),
  • znajomość zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz obiegu dokumentacji jawnej w sekretariatach urzędów,
  • praca pod presją czasu,
  • terminowość, systematyczność,
  • samodzielność, komunikatywność,
  • dobra ogranizacja czasu pracy,
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie kandydata o wyra żeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • umiejętność pracy w zespole, kreatywność w rozwiązywaniu problemów.
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

praca burowa, naturalne i sztuczne oświetlenie, wymuszona pozycja ciała, praca prz monitorze ekranwym powyżej 4 godzin, przy wejściu do budynku oraz z budynku znajduje się winda.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia
calendar icon

Aplikuj

do 10 listopada 2020

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. J. Korczaka 16
07-410 Ostrołęka
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 704 1578
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.11.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Udostępnił: Magdalena Brzuzy

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.11.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×