Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
07-409 Ostrołęka ul. J. Korczaka 16
print as PDF
Ogłoszenie nr 159017 / 12.12.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Referat do spraw Wykroczeń i Postępowań Administracyjnych Wydziału Prewencji
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Rejestrowanie i wyrejestrowywanie czynności prowadzonych w Wydziale Prewencji w Elektrycznym Rejestrze Spraw o Wykroczenia
  • Rejestrowanie wydanych rozstrzygnięć sądowych w czynnościach prowadzonych przez Wydział Prewencji oraz gromadzenie i przechowywanie dokumentacji z tym związanej
  • Przyjmowanie, sprawdzanie w policyjnych systemach informatycznych oraz przekazywanie właścicielom lub uprawnionym organom dokumentów znalezionych oraz innych przedmiotów
  • Kompletowanie, rejestrowanie i przekazywanie do sądów i prokuratur materiałów z czynności w sprawach o wykroczenia z Wydziału Prewencji oraz posterunków Policji w: Baranowie, Goworowie, Czerwinie i Kadzidle
  • Przygotowywanie korespondencji w sprawach o wykroczenia do wysłania oraz doręczanie pism do adresatów
  • Prowadzenie rejestrów: Kart MRD-5 dot. kierujących pojazdami naruszających przepisy ruchu drogowego, zdanych mandatów karnych, czynności zleconych w ramach pomocy prawnej
  • Prowadzenie książki doręczeń wydziału
  • Zapoznawanie i dokumentowanie faktu zapoznania policjantów wydziału z aktami normatywnymi i poleceniami pisemnymi
  • Rejestrowanie dzienników i teczek zagadnieniowych niezbędnych do funkcjonowania wydziału
  • Kompletowanie, rejestrowanie oraz nadawanie przesyłek pocztowych wychodzących z wydziału w ustalonych terminach i godzinach
  • Systematyczne przygotowywanie do złożenia w składnicy akt dokumentacji archiwalnej wytworzonej w wydziale
  • Rozliczanie z dokumentacji służbowej policjantów odchodzących z wydziału
  • Redagowanie pism na polecenie naczelnika wydziału
  • Bieżące rozliczanie spraw ostatecznie załatwionych w prowadzonych rejestrach i dziennikach
  • Udzielanie informacji interesantom lub kierowanie do właściwych komórek organizacyjnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Samodzielność, komunikatywność, obowiązkowość
  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe
  • komunikatywność
  • pracowitość
  • dyspozycyjność
  • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, uprawnienia
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

do kwoty brutto wynagrodzenia przysługuje dodatek z tytułu wysługi lat 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • naturalne i sztuczne oświetlenia,
  • przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się windy

 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • oświadczenie dot. lustracji (dotyczy tylko kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 22 grudnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 159017"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
ul. Janusza Korczaka 16
07-409 Ostrołęka
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 704 15 79
47 704 15 78
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.12.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Ostrołęce, adres: ul. J. Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, tel. 47 704 14 00
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce, adres: ul. J. Korczaka 16, 07-410 Ostrołęka, tel. 47 704 15 70
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracownicze w służbie cywilnej
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Udostępnił: Marlena Zawalich

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 12.12.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×