Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
07-409 Ostrołęka ul. J. Korczaka 16
print as PDF
Ogłoszenie nr 147805 / 01.02.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: nieruchomości i zaopatrzenia w Wydziale Zaopatrzenia
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi ewidencję przyjmowanych i wydawanych materiałów i sprzętu działu kwaterunkowego, p.poż, kulturalno-oświatowego, medycznego, techniki biurowej, szkolno-sportowego, agregatów prądotwórczych, gospodarczego, druków oraz zgłasza potrzeby jednostki w tym zakresie
  • Kontroluje dokumenty księgowe pod względem merytorycznym oraz operacje księgowe zgodnie z obowiązującym obiegiem dokumentów KWP z/s w Radomiu w zakresie wykonywanych obowiązków
  • Przygotowuje faktury vat w zakresie wykonywanych czynności
  • Realizuje zawarte umowy dotyczące czynszów, zużycia wody, gazu, energii elektrycznej i cieplnej oraz wielkości i prawidłowości wykonywanych usług: prowadzi ewidencje oraz monitoruje zużycia energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, wywozu nieczystości (wprowadzanie stanu liczników do SRE)
  • Wykonuje zadania dotyczących gospodarki nieruchomościami - przygotowuje korespondencję w sprawach dotyczących użytkowania i remontów nieruchomości (zgłaszanie awarii)itp.
  • Planuje i zamawia odzież ochronną i środki higieny osobistej dla pracowników Policji
  • Opracowuje wnioski na przyjęcie darowizny
  • Prowadzi ksiązki obiektów budowlanych i dokonuje w nich zapisów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok praca w administracji
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji nniejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomość ustawy o Policji oraz ustawy o finansach publicznych
  • systematyczność, komunikowanie się, obsługa komputera, interpretacja przepisów, umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Do kwoty brutto wynagrodzenia zasadniczego przysługuje dodatek z tytułu wysługi lat.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Kopie zakresów czynności w przypadku, gdy z przedłożonych dokumentów(np. świadectw pracy) nie wynika rodzaj posiadanego doświadczenia zawodowego
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 10 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147805"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce, ul. Korczaka 16
07-409 Ostrołęka
Zespół Kadr i Szkolenia
Dokumenty w urzędzie przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 704 15 68
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.02.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce

Udostępnił: Ewelina Święcicka

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 01.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×