Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim
05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Wyszyńskiego 15/17
print as PDF
Ogłoszenie nr 117733 / 17.03.2023
Dołącz do nas jako:

pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

Do spraw: ochrony informacji niejawnych w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • kieruje, planuje i organizuje pracę Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Mińsku Mazowieckim;
  • zapewnia ochronę informacji niejawnych, w tym stosuje środki bezpieczeństwa fizycznego oraz prowadzi szkolenia policjantów i pracowników Policji w zakresie ochrony informacji niejawnych;
  • zapewnia ochronę systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne;
  • zarządza ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacuje ryzyko;
  • przeprowadza kontrole w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w tym okresowe kontrole ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów niejawnych;
  • opracowuje i aktualizuje plan ochrony informacji niejawnych, w tym w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego oraz nadzoruje jego realizację w KPP w Mińsku Mazowieckim;
  • prowadzi zwykłe i poszerzone postępowania sprawdzające oraz kontrole postępowania sprawdzające w stosunku do policjantów i pracowników KPP w Mińsku Mazowieckim.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w administracji publicznej
  • bardzo dobra znajomość i umiejętność interpretacji przepisów, w szczególności: ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Policji, ustawy o ochronie danych osobowych;
  • umiejętność samodzielnego i kreatywnego rozwiązywania problemów;
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy i kierowania zespołem;
  • umiejętność przekazywania wiedzy;
  • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office i wykorzystania systemów informatycznych;
  • odporność na stres, asertywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu prawa lub administracji
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
  • znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji.
Co oferujemy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno - biurowa, przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy;
  • praca w systemie jednozmianowym;
  • obsługa urządzeń biurowych;
  • oświetlenie sztuczne i naturalne;
  • stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo;
  • brak urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego wynika z mnożnika kwoty bazowej - 1,0482 + dodatek z tytułu wysługi lat.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: 
https://nabory.kprm.gov.pl/wyniki-naborow

https://bip.minsk-mazowiecki.kpp.policja.gov.pl

oraz udostępniona na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. weryfikacja ofert pod względem formalnym,
2. pytania sprawdzające wiedzę w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-04-15
Przewidywany czas zastępstwa do: 2024-06-30
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Mińsku Mazowieckim, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie BIP KPP w Mińsku Mazowieckim).
calendar icon

Aplikuj

do 22 marca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 117733"
na adres:
Wyłącznie w formie papierowej:
- drogą pocztową na adres: Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim Zespół Kadr i Szkolenia ul. Wyszyńskiego 15/17, 05-300 Mińsk Mazowiecki lub osobiście - w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku między godz. 8.00 a 15.00
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
4772 49 236
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.03.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Mińsku Mazowieckim, adres: Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim ul. Wyszyńskiego 15/17, 05-300 Mińsk Mazowiecki, tel. 4772 49 260;
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: adres: Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim ul. Wyszyńskiego 15/17, 05-300 Mińsk Mazowiecki, tel. 4772 49 260
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami danych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie administratora.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim

Udostępnił: Grażyna Rudnicka

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego, ul. Łupińskiego 42, 05-300 Mińsk Mazowiecki

Wprowadzono: 17.03.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×