Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
05-600 Grójec ul. Mogielnicka 67
print as PDF
Ogłoszenie nr 119714 / 22.04.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: pasz oraz ubocznych produktów zwierzęcych w zespole ds. pasz i utylizacji
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kontrole podmiotów nadzorowanych przez Inspekcję Weterynaryjną
  • Prowadzenie dokumentacji i wymaganej sprawozdawczości
  • Pobieranie i przyjmowanie próbek do badań w ramach monitoringu pasz oraz ubocznych produktów zwierzęcych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
  • Prawo jazdy kat.B
  • Znajomośc obsługi komputera
  • prawo wykonywamia zawodu lekarza weterynarii na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość aktualnych przepisów weterynaryjnych oraz kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność pracy w w zespole
  • Komunikatywnosć
  • Kreatywność
  • Chęć podnoszenia kwalifikacji
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie inspektoratu oraz w terenie na obszarze powiatu, wyjazdy służbowe, kontrole w terenie, praca przy komputerze, kierowanie samochodem służbowym, budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych

Dodatkowe informacje
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o posidaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia aktualnego dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
calendar icon

Aplikuj

do 22 maja 2023

na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu
ul.Mogielnicka 67
05-600 Grójec
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
48 664-23-94
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.05.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu zatrudnienia i wypełninia obowiązków wynikających z Kodeksu Pracy oraz innych ustaw. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grójcu

Udostępnił: Agnieszka Ziętarska

Komórka organizacyjna: administracyjno-księgowy

Wprowadzono: 22.04.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×