Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim
05-825 Grodzisk Mazowiecki Ul. Bartniaka 19
print as PDF
Ogłoszenie nr 114012 / 17.01.2023
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: obsługi kadrowej policjantów i pracowników Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przygotowywanie projektów umów o pracę, aneksów i porozumień zmieniających warunki zatrudnienia
  • sporządzanie rozkazów personalnych i decyzji dotyczących przebiegu służby i pracy
  • ustalanie uprawnień m.in. do urlopów wypoczynkowych, dodatkowych, dodatku za wieloletnią pracę, nagrody jubileuszowej, odprawy emerytalnej, prawa do nagrody rocznej
  • wykonywanie czynności związanych z opracowaniem kadrowym kandydatów do pracy oraz czynności związanych ze zwolnieniem pracownika/policjanta z pracy/służby w Policji
  • obsługiwanie kadrowych informatycznych baz danych policjantów i pracowników Policji poprzez wprowadzanie danych osobowych i wynikających ze stosunku pracy, aktualizację i generowanie danych
  • sporządzanie opisów stanowisk pracy, koordynowanie procesu sporządzania ocen okresowych członków korpusu służby cywilnej
  • zakładanie i prowadzenie akt osobowych policjantów i pracowników
  • obsługiwanie jednostki w zakresie medycyny pracy
  • koordynowanie procesu doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz absencji policjantów i pracowników
  • sporządzanie miesięcznych meldunków o stanie zatrudnienia oraz okresowych statystyk
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku w obszarze obsługi kadrowej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli „poufne” lub możliwość jego uzyskania.
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Znajomość Ustawy o służbie cywilnej.
  • umiejętność organizacji pracy
  • dyspozycyjność
  • systematyczność
  • umiejętność stosowania prawa pracy w praktyce, formułowania wniosków i opinii, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne lub podyplomowe z zakresu prawa pracy
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku kadrowym w Policji
  • Znajomość pracy administracyjno – biurowej.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Możliwość korzystania z basenu miejskiego „WODNIK 2000” w Grodzisku Mazowieckim.
  • Możliwość zakupu dodatkowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz ubezpieczenia medycznego.

  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20 % wynagrodzenia zasadniczego od udokumentowanego stażu pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Jako osoba niepełnosprawna możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdziesz się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
Warunki pracy
  • Praca administracyjno – biurowa.

  • Praca w pomieszczeniu biurowym na parterze.

  • Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.

  • Praca w wymuszonej pozycji ciała.

  • Bariery architektoniczne: brak windy osobowej w budynku, budynek bez podjazdów dla  osób niepełnosprawnych, winda tylko na zewnątrz budynku, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane do osób niepełnosprawnych.

  • Brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.

  • Pomieszczenie nieklimatyzowane.

  • Oświetlenie naturalne i sztuczne.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Wskazane jest podanie adresu email oraz telefonu kontaktowego.
  • Jeśli dokumenty składasz w kopiach, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię  o dostarczenie oryginałów (do wglądu).
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych.

  • Analiza ofert spełniających wymagania formalne.

  • Sprawdzian wiedzy merytorycznej.

  • Rozmowa kwalifikacyjna.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 2 lutego 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 114012"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim
ul. Bartniaka 19
05-825 Grodzisk Mazowiecki
wraz z dopiskiem na kopercie: oferta pracy ZPKiSz/Kadry

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 724 22 63
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.02.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Grodzisku Mazowieckim ul. Bartniaka 19 05-825 Grodzisk Mazowiecki
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 47-72 42-252, adres e-mail:iod.kppgrodzisk@ksp.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Mazowieckim

Udostępnił: Ewelina Misztal

Komórka organizacyjna: Zespół Wspomagający

Wprowadzono: 17.01.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×