Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Białobrzegach
26-800 Białobrzegi ul. Żeromskiego 23
print as PDF
Ogłoszenie nr 105861 / 08.09.2022
Dołącz do nas jako:

pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
#administracja publiczna

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • zapewnia ochronę informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego w celu zagwarantowania bezpieczeństwa informacji niejawnych i niedopuszczenia do ujawnienia tych informacji osobom lub podmiotom nieuprawnionym.
  • prowadzi postępowania sprawdzające oraz kontrolne postępowania sprawdzające, w celu ustalenia czy osoby objęte przeprowadzanym postępowaniem sprawdzającym dają rękojmię zachowania tajemnicy.
  • zarządza ryzykiem ujawnienia informacji niejawnych, w szczególności poprzez szacowanie ryzyka, w celu podjęcia skorygowanych działań w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji.
  • opracowuje i aktualizuje plan ochrony informacji niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Białobrzegach, także w razie wprowadzenia stanu nadzwyczjnego i nadzoruje jego realizację w celu zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia dokumentów niejawnych
  • zapewania ochronę systemów teleinformatycznych, w których przetwarzane są infomracje niejawne, w celu zabezpieczenia przed nieuprawionym ujawnieniem, a także narażeniem bezpieczeństwa tych informacji.
  • kontroluje okresowo ewidencję, materiały i obieg dokumentów w celu ustalenia stanu faktycznego i ewidencyjnego dokumentacji zawierających infomacje niejawne
  • prowadzi szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • prowadzi aktualny wykaz osób zatrudnionych, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, a także osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, w celu realizacji obowiązku wynikającego z ustawy o ochronie informacji niejawnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe administracja
  • Staż pracy administracja publiczna
  • bardzo dobra znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych
  • umiejśtność interpretacji przepisów
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność przewidywania i rozwiązywania problemów wynikających z zajmowanego stanowiska
  • komunikatywność, samodzielność, systematyczność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracja
  • Doświadczenie zawodowe administracja publiczna
  • poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych o klauzuli ,,Ściśle Tajne" wydane przez ABW
  • zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie infromacji niejawnych przeprowadzonym przez ABW
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- praca administracyjno- biurowa,

- praca w strefie ochronnej, o której mowa w art. 46 pkt. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o Ochronie Informacji Niejawnych,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,

- praca w budynku dwukondygnacyjnym, wejście do budynku nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy,

- oświetlenie naturalne i sztuczne,

- wymuszona pozycja ciała

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- test

- rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawiającego do dostępu do ochrony informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne"
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postęowania sprawdzającego na podsawie ustawy o ochronie informacji niejawnych ( Dz.U. nr 182,1228 ze zm.)
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,Ściśle Tajne"
  • kopię zakresów czynności w przypadku gdy z przedstawionych dokumentów (np. świadectw pracy) nie wynika rodzaj posiadanego doświadczenia zawodowego
  • kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony bip KPP Białobrzegi)
calendar icon

Aplikuj

do 19 września 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 105861"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Białobrzegach ul. Żeromskiego 23, 26-800 Białobrzegi
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 702 22 60
47 702 22 01
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.09.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Białobrzegach
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 47 702 22 39
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: -
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Białobrzegach

Udostępnił: Aneta Ziemnicka

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 08.09.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×