Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
34-500 Zakopane ul. Jagiellońska 32
print as PDF
Ogłoszenie nr 92333 / 05.02.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: administracyjno- gospodarczych w Zespole ds. Administracyjno- Gospodarczych Wydziału Wspomagającego
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • realizacja zadań w zakresie gospodarki transportowej,
  • prowadzenie ewidencji pomocniczej sprzętu transportowego jednostki w książce ewidencji indywidualnej sprzętu transportowego, ewidencji sprzętu warsztatowego,
  • prowadzenie ewidencji przychodów ilościowo-wartościowych materiałów pędnych i smarów, a także przygotowanie do rozliczenia faktur za materiały pędne i smary zakupione na potrzeby jednostki, części zamienne, akcesoria, materiały oraz usługi. Opisywanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym,
  • sporządzanie miesięcznych sprawozdań z bieżących napraw, wykonywanych przez mechanika,
  • sporządzanie kosztów utrzymania zaplecza transportowego,
  • sprawdzanie dbałości o sprzęt transportowy przez dysponentów /comiesięczna kontrola pojazdów służbowych pod względem czystości tych pojazdów, wyposażenia oraz ewentualnych uszkodzeń. Sporządzanie protokołu z przeprowadzonych czynności,
  • prowadzenie gospodarki ogumienia pojazdów jednostki - zlecanie usług wulkanizacyjnych, występowanie do KWP z zapotrzebowaniem na opony,
  • przekazywanie do KWP informacji o wypadkach, kolizjach, innych uszkodzeniach sprzętu oraz prowadzenie ich ewidencji,
  • prowadzenie postepowań wyjaśniających i szkodowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowanie dokumentów i zgłaszanie szkód w zakładach ubezpieczeniowych,
  • wykonywanie zadań związanych z dezynfekcją pojazdów służbowych,
  • wydawanie zaświadczeń do prowadzenia służbowego sprzętu transportowego dla policjantów i pracowników jednostki. Prowadzenie ewidencji wydanych upoważnień,
  • koordynowanie czynności związanych z legalizacją, wzorcowaniem i naprawą urządzeń pomiarowych: alcosensory, alkomaty, dragery,
  • uczestniczenie w pozyskiwaniu środków finansowych od jednostek samorządu terytorialnego, państwowych jednostek organizacyjnych, stowarzyszeń, fundacji banków. Realizowanie umów i porozumień w tym zakresie,
  • bieżąca wymiana informacji z Zespołem ds. Łączności i Informatyki w sprawie demontażu/montażu sprzętu łączności radiowej i innych urządzeń teleinformatycznych w pojazdach służbowych wprowadzonych do użytkowania oraz pojazdach przeznaczonych do wycofania,
  • udział w inwentaryzacji składników majątku Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem,
  • nadzorowanie punktu obsługi technicznej POT,
  • sporządzanie comiesięcznego sprawozdania MPiS.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji państwowej lub pracy biurowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji państwowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów "poufne"
  • znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

- Zapomogi losowe

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (wyłącznie podjazd, wejście do budynku oraz pomieszczenie sanitarne na parterze budynku dostosowane są dla osób niepełnosprawnych, brak windy). Pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku Komendy. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom ze szczególnymi potrzebami. 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

W trosce o bezpieczeństwo w związku z COVID-19 w Komendzie Powiatowej Policji w Zakopanem podczas trwania naboru zostaną zastosowane wszelkie środki ostrożności. 

Dokumenty aplikacyjne wniesione w formie elektronicznej poprzez pocztę elektorniczną muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym. Dokumenty aplikacyjne wniesione za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP muszą być opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP lub bezpiecznym podpisem elektronicznym. 

Gotowy wzór oświadczeń znajduje się na stronie internetowej naszej jednostki.

Dodatkowe informacje: tel. 478347420 - Zespół ds. Kadr i Szkolenia Wydział Wspomagający Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. W procesie rekrutacji  zatosowano metodę rekrutacji zewnętrznej z wykorzystaniem techniki "ogłoszenia o pracy" polegającego upowszechnieniu w Biletynie Informacji Publicznej  Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Biletynie Informacyji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem, na tablicy informacyjnej w siedzibie KPP w Zakopanem.

2. Do oceny spełniania wymagań fomalnych- stosujemy metodę analizy dokumentów z wykorzystaniem techniki porównawczej spełnienia przez oferty i kandydantów określonych w ogłoszeniu o naborze zarówno niezbędnych jak i dodatkowych (m. in. pod względem formalnej kompletności wymaganych dokumentów, posiadania przez kandydatów odpowiedniego wykształcenia, stażu pracy, kwalifikacji zawodowych itp.)

3. W procesie rekrutacji stosujemy selekcję wstępną dokumentów aplikacyjnych mających na celu porównanie danych zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi (niezbędnymi i dodatkowymi) określonymi w ogłoszeniu.

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-04-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów " poufne" lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 roku poz. 742) w zakresie dostępu do informacji niejawnych zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie zaświadczeń dotyczących ukończonych kursów, szkoleń.
calendar icon

Aplikuj

do 12 lutego 2022

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 92333"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
ul. Jagiellońska 32
34-500 Zakopane

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
478347420
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.02.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    Administrator danych i kontakt do niego:

    Komendant Powiatowy Policji

    w Zakopanem – adres: ul. Jagiellońska 32, 34-500 Zakopane;

    Kontakt do inspektora ochrony danych:

    za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.kpp@zakopane.policja.gov.pl lub korespondencyjnie na adres: ul. Jagiellońska 32, 34-500 Zakopane z dopiskiem na kopercie „IOD”;

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

    Informacje o odbiorcach danych:

    a) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w szczególności

    w zakresie realizacji zadań pracodawcy, wykonywania zadań podmiotu administracji publicznej, realizacji zobowiązań na rzecz podmiotów uprawnionych do otrzymywania danych na podstawie umów międzynarodowych lub prawa krajowego (art.6 ust. 1 lit. c RODO),

    b) realizacji wniosków, na podstawie uprzednio wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych (art.6 ust. 1 lit. a RODO),

    c) wykonania warunków umowy zawartej z Komendantem Powiatowym Policji

    w Zakopanem lub jego prawnym przedstawicielem (art.6 ust. 1 lit. b RODO).

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

    Uprawnienia:

    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem

Udostępnił: Sylwia Ślaga

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 05.02.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×