Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
34-500 Zakopane ul. Jagiellońska 32
print as PDF
Ogłoszenie nr 132225 / 09.01.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: medycyny pracy i ochrony przecowpożarowej w Zespole ds. Kadr i Szkolenia Wydziału Wspomagającego
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz tabel należności sprzętu gaśniczego dla obiektów użytkowanych przez jednostkę,
  • przeprowadzania przeglądów w zakresie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych w szczególności w zakresie: warunków ewakuacji ludzi i mienia (wymogi techniczno - budowlane, instalacyjne), wyposażenie w sprzęt gaśniczy (jego okresową konserwację) i instrukcję przeciwpożarową oraz znaki i tablice związane z ochrona przeciwpożarową, zachowanie terminowości dokonywania okresowych przeglądów, kontroli badań i pomiarów instalacji i urządzeń technicznych w obiektach, postanowień regulaminu ochrony przeciwpożarowej oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
  • prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowoprzyjętych pracowników, policjantów z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz utrzymywanie merytorycznej współpracy z właściwą terenowo jednostką państwowej straży pożarnej,
  • prowadzenie dokumentacji pracy związanej z realizowanym zakresem czynności (zgłaszanie przełożonemu wniosków z przeglądów w zakresie ochrony przeciwpożarowej , sporządzanie corocznych planów i harmonogramów pracy),
  • współpraca z etatowym ekspertem do spraw ochrony przeciwpożarowej Wydziału GMT KWP w Krakowie,
  • zgłoszenie przy opracowywaniu planów finansowych dla jednostki potrzeb wynikających z ochrony przeciwpożarowej,
  • organizacja i koordynacja ćwiczeń w zakresie praktycznego sprawdzenia organizacji oraz warunków ewakuacji w KPP w Zakopanem,
  • kontrola nad stanem opieki lekarskiej nad zdrowiem pracowników a zwłaszcza przeprowadzonych wstępnych, okresowych lub kontrolnych badań lekarskich oraz szczepień, wystawianie skierowań na wykonanie w/w badań i szczepień sprawdzanie ważności orzeczeń lekarskich,
  • prowadzenie rejestrów osób skierowanych na badania (wstępne, okresowe, kontrolne, specjalistyczne) na szczepienia oraz przekazywanie informacji do Wydziału Kadr KWP w Krakowie wykazów osób skierowanych na badania i szczepienia ochronne,
  • analiza faktur wystawionych przez wykonawcę usług medycznych pod względem merytorycznym i finansowym,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z kierowaniem policjantów na komisje lekarskie, sporządzanie przebiegów służby, kart skierowania,
  • sprawdzanie kompletności i poprawności złożonych dokumentów oraz warunków uprawniających do ubiegania się o refundacje kosztów zakupu okularów korygujących wzrok do pracy przy monitorze ekranowym. Opisywanie faktury pod względem merytorycznym oraz prowadzenie ewidencji złożonych wniosków. Przekazywanie dokumentacji do Wydziału Kadr KWP w Krakowie,
  • sporządzanie planu przewidywanych, faktycznych potrzeb w zakresie badań okresowych, innych zadań finansowanych ze środków medycyny pracy,
  • przyjmowanie dokumentów kandydatów do służby w Policji,
  • koordynowanie prowadzenia dla policjantów rejestrów czynności służbowych, w których zaistniało bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia,
  • wprowadzanie do Systemu SWOP danych dotyczących medycyny pracy oraz szkoleń wstępnych w zakresie p.poż.,
  • sporządzanie spisów akt przekazanych do składnicy akt Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem,
  • sporządzanie rocznej analizy w zakresie p.poż i medycyny pracy,
  • załatwianie bieżącej korespondencji w zakresie p.poż oraz medycyny pracy.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji państwowej lub pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność planowania i organizowania własnej pracy
  • Odpowiedzialność i samodyscyplina
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1994- 1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotycz kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. 
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji państwowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów "poufne"
  • znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Zapomogi losowe,
  • Pomoc finansowa, 
  • Dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego),
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka"),
  • Nagroda jubileuszowa,
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania do okularów korekcyjnych do pracy  przy monitorze ekranowym,
  • Badania okresowe,
  • Ubezpieczenie zdrowotne dla pracownika oraz członków rodziny,Opieka nad chorym członkiem rodziny lub chorym dzieckiem,
  • Zwolnienie od pracy w postaci 2 dni w związku z oddaniem krwi,
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, a także skorzystania z pakietów medycznych dla pracownika i jego rodziny,
  • Możliwość przystąpienia do Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo- Pożyczkowej,
  • Premie uznaniowe,
  • Urlop na żądanie- 4 dni w roku kalendarzowym,
  • Dostosowanie planu urlopu do indywidualnych potrzeb pracownika,
  • Zwolnienie od pracy w wymiarze 2 dni z zachowaniem wynagrodzenia przysługujące pracownikowi wychowującemu dziecko do lat 14
  • Praca od poniedziałku do piątku,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne  i szkolenia centralne, a także w ramach doskonalenia zawodowego lokalnego oraz w ramach projektów
  • Możliwość korzystania z kursów e-learningowych oferowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów dla członków Korpusu Służby Cywilnej,
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin, wymuszona pozycja ciała, praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Umowa na czas określony zgodnie z Ustawą o Służbie Cywilnej- w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy w służbie cywilnej umowę zawiera się na czas określony wynoszący 12 miesięcy.

Budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (wyłącznie podjazd, wejście do budynku oraz pomieszczenie sanitarne na parterze budynku dostosowane są dla osób niepełnosprawnych, brak windy). Pomieszczenie biurowe znajduje się na II piętrze budynku Komendy. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom ze szczególnymi potrzebami. 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1994- 1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotycz kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeśliu urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. 

Dokumenty aplikacyjne wniesione w formie elektronicznej poprzez pocztę elektorniczną muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym. Dokumenty aplikacyjne wniesione za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP muszą być opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP lub bezpiecznym podpisem elektronicznym.

Dokumenty złożone mailem bez podpisu elektronicznego oraz bez potwierdzenia profilem zaufanym zostaną odrzucone.

Gotowy wzór oświadczeń znajduje się poniżej jak również na stronie oraz na stronie internetowej naszej jednostki.

Dodatkowe informacje: tel. 478347420 - Zespół ds. Kadr i Szkolenia Wydział Wspomagający Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. W procesie rekrutacji  zatosowano metodę rekrutacji zewnętrznej z wykorzystaniem techniki "ogłoszenia o pracy" polegającego upowszechnieniu w Biletynie Informacji Publicznej  Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Biletynie Informacyji Publicznej Komendy Powiatowej Policji w Zakopanem, na tablicy informacyjnej w siedzibie KPP w Zakopanem.

2. Do oceny spełniania wymagań fomalnych- stosujemy metodę analizy dokumentów z wykorzystaniem techniki porównawczej spełnienia przez oferty i kandydantów określonych w ogłoszeniu o naborze zarówno niezbędnych jak i dodatkowych (m. in. pod względem formalnej kompletności wymaganych dokumentów, posiadania przez kandydatów odpowiedniego wykształcenia, stażu pracy, kwalifikacji zawodowych itp.)

3. W procesie rekrutacji stosujemy selekcję wstępną dokumentów aplikacyjnych mających na celu porównanie danych zawartych w aplikacji z wymaganiami formalnymi (niezbędnymi i dodatkowymi) określonymi w ogłoszeniu.

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-03-01
Przewidywany czas zastępstwa do: 2025-02-21
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów " poufne" lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 roku poz. 742) w zakresie dostępu do informacji niejawnych zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowałam/em/ nie pracowałam/em/ nie pełniłam/em służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/em współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944- 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie zaświadczeń dotyczących ukończonych kursów, szkoleń.
calendar icon

Aplikuj

do 22 stycznia 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132225"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
ul. Jagiellońska 32
34-500 Zakopane

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
478347420
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.01.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego:        Komendant Powiatowy Policji w Zakopanem – adres: ul. Jagiellońska 32, 34-500 Zakopane; Kontakt do inspektora ochrony danych:za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.kpp@zakopane.policja.gov.pl lub korespondencyjnie na adres: ul. Jagiellońska 32, 34-500 Zakopane z dopiskiem na kopercie „IOD”;

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

    Informacje o odbiorcach danych:

    a) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w szczególności w zakresie realizacji zadań pracodawcy, wykonywania zadań podmiotu administracji publicznej, realizacji zobowiązań na rzecz podmiotów uprawnionych do otrzymywania danych na podstawie umów międzynarodowych lub prawa krajowego (art.6 ust. 1 lit. c RODO),

    b) realizacji wniosków, na podstawie uprzednio wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych (art.6 ust. 1 lit. a RODO),

    c) wykonania warunków umowy zawartej z Komendantem Powiatowym Policji w Zakopanem lub jego prawnym przedstawicielem (art.6 ust. 1 lit. b RODO).

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

    Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO                                                                                              Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem

Udostępnił: Sylwia Ślaga

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 09.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×