Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce
32-020 Wieliczka ul. Jedynaka 30A
print as PDF
Ogłoszenie nr 76173 / 23.03.2021
Dołącz do nas jako:

kierownik kancelarii tajnej

Do spraw: Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Wieliczce
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • koordynowanie prawidłowości postępowania z materiałami niejawnymi,
  • sprawowanie i nadzorowanie poziomu poprawności wytworzonych, przechowywanych i przekazywanych dokumentów niejawnych,
  • prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, przyjmowanie, ewidencjonowanie, powielania przechowywanie udostępniianie i wydawanie niejawnych przepisów w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z niejawnymi przepisami
  • nadzorowanie obiegu zwrotów i archiwizacji dokumentów niejawnych wytworzonych w KPP w Wieliczce w celu wskazania i wyeliminowania nieprawidłowości,
  • aktualizowanie okresów ochrony dokumentów w celu rozliczenia materiałów niejawnych znajdujących się w obiegu zgodnie z dziennikami ewidencyjnymi i obowiązujacymi klauzulami
  • sprawowanie bieżacego nadzoru nad stemplami, pieczęciami służbowymi znajdujacymi się na wyposażeniu Kancelarii Tajnej w celu zapewnienia spełnienia wymogów określonych w przepisach
  • sprawowanie nadzoru nad referentkami służbowymi
  • prowadzenie dokumentacji poczty specjalnej Wydziału Kryminalnego
  • przygotowywanie i przekazywanie do archiwum KPP w Wieliczce spisów dokumentów niejawnych zdanych do kancelarii tajnej przez poszczególne komórki organizacyjne
  • odpowiedzialność za depozyt oraz przechowywanie kluczy do pomieszczeń i szafek służbowych
  • prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich , godzin nadliczbowych w systemie SWOP
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie administracja publiczna
  • Staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w tym conajmniej 6 miesięcy na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjno - biurową
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniajace do dostępu do informacji o klauzuli ściśle tajne,
  • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych w zakresie klasyfikowania informacji oraz funkcjonowania kancelarii tajnej
  • bardzo dobra znajomość standardów obsługi kancelaryjnej oraz archiwalnej w Policji
  • uniejętmość obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, sprawna organizacja czasu pracy, stosowania prawa i umiejętności w praktyce,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracja publiczna
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z ochroną informacji niejawnych
  • umiejętność pracy pod presją czasu
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno - biurowa, praca fizyczna: średnia, wymuszona pozycja ciała , wysiłek fizyczny związany z obsługą magazynu dowodów rzeczowych, praca w stefie ochronnej, o której mowa  w art. 46 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia2010 r.
o ochronie informacji niejawnych, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 h, praca w budynku trzykondygnacyjnym, wejście do budynku dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy wewnątrz budynku, oświetlenie naturalne i sztuczne, brak dostoswanych toalet dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-05-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Poświadczenie bezpieczeństwa
calendar icon

Aplikuj

do 4 kwietnia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 76173"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce , 32-020 Wieliczka, ul. Jedynaka 30A
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47-83-41-215
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.04.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Wieliczce
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 47-83-41-212
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: KPP w Wieliczce
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce

Udostępnił: Monika Rojek

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 23.03.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×