Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wieliczce
32-020 Wieliczka ul. Niepołomska 26G
print as PDF
Ogłoszenie nr 133041 / 30.01.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: zwalczania chorób zakaźnych zwierząt w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kontroluje i zwalcza choroby zakaźne zwierząt,
  • Kontroluje przestrzeganie wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi dalej podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną związaną z zarobkowym wytwarzaniem, pozyskiwaniem, konserwacją, obróbką, przechowywaniem, prowadzeniem obrotu lub wykorzystywaniem materiału biologicznego,
  • Kontroluje przestrzeganie wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi dalej podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną związaną z prowadzeniem punktu kopulacyjnego, punktu unasieniania zwierząt,
  • Kontroluje przestrzeganie wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi dalej podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną związaną z prowadzeniem zakładu drobiu (wylęg, reprodukcja, odchów, fermy drobiu rzeźnego, fermy kur niosek),
  • Kontroluje przestrzeganie wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi dalej podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną związaną z u trzymywania zwierząt gospodarskich, w celu umieszczania na rynku tych zwierząt lub produktów pochodzących z tych zwierząt lub o tych zwierząt (drób rzeźny, towarowy – jaja konsumpcyjne) – kontrole bioasekuracji i dobrostanu na fermach,
  • Organizuje działania w zakresie upowszechniania wiedzy o zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt i o zdrowiu zwierząt,
  • Prowadzi sprawy związane z opracowaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,
  • Prowadzi księgi zawierające informację o chorobach zakaźnych oraz przekazuje właściwym Powiatowym Lekarzom Weterynarii, Małopolskiemu Wojewódzkiemu Lekarzowi Weterynarii oraz Państwowemu Powiatowemu Inspektorowi Sanitarnemu informacje o tych chorobach,
  • Wykonuje inne czynności zlecone przez Powiatowego Lekarza Weterynarii,
  • Prowadzi sprawozdawczość z zakresu powierzonych spraw,
  • Obsługuje programy informatyczne,
  • Wystawia świadectwa zdrowia,
  • Prowadzi listy podmiotów prowadzących działalność nadzorowana,
  • Prowadzi wymianę informacji w ramach systemów wymiany informacji, o których mowa w przepisach Unii Europejskiej,
  • Współpracuje przy wykonywaniu powierzonych zadań z właściwymi organami administracji rządowej i jednostkami samorządu terytorialnego oraz organami samorządu lekarsko-weterynaryjnego,
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii,
  • Biegła obsługa komputera ,
  • Umiejętność współpracy,
  • Organizacja pracy własnej ,
  • Skuteczna komunikacja,
  • Rzetelność, terminowość, dokładność,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz o Inspekcji Weterynaryjnej
  • Znajomość ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

-Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, od poniedziałku do piątku,

-Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym,

- Praca przy monitorze ekranowym, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała,

- Stanowisko pracy wyposażone w zestaw komuterowy, telefon, meble biurowe,

- Obsługa innych urządzeń biurowych kserokopiarka, skaner, niszczarka papieru,

-Praca w terenie (dojazd samochodem służbowym lub własnym),

 - Kontakt ze zwierzętami,

- Wyjazdy służbowe,

- Kontakt z klientami zewnętrznymi urzędu,

- Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku,

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. W przypadku osób, które podejmują pracę po raz pierwszy w służbie cywilnej w myśl art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej, pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony tj. 12 miesięcy.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 16 lutego 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 133041"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wieliczce ul. Niepołomska 26G, 32-020 Wieliczka
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(12) 395- 87-88
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.02.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wieliczce ul. Niepołomska 26G, 32-020 Wieliczka, tel.: (12) 395-87-88, mail: sekretariat@piwwieliczka. pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wieliczce ul. Niepołomska 26G, 32-020 Wieliczka, tel.: (12) 395-87-88, mail: sekretariat@piwwieliczka. pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu naboru przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Wieliczce ul. Niepołomska 26G, 32-020 Wieliczka. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru. W przypadku nie podania danych osobowych lub braku zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będzie możliwości przeprowadzenia przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Wieliczce procesu naboru.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wieliczce

Udostępnił: Kinga Molik

Komórka organizacyjna: sekretariat Powiatowego Lekarza Weterynarii

Wprowadzono: 30.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×