Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce
32-020 Wieliczka ul. Jedynaka 30A
print as PDF
Ogłoszenie nr 129367 / 30.10.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: Łączności i Informatyki Zespół do spraw Łączności i Informatyki Wydziału Wspomagającego
#łączność
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Tworzenie oraz utrzymanie polityk bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych jawnych oraz niejawnych funkcjonujących w jednostce
  • Obsługa aplikacji i baz danych w tym: SWD, SNP, PSTDN, SESPOL, BTUU, KCIK, KSIP, Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa,
  • Administracja platformą IntraDok na poziomie KPP w Wieliczce oraz sprawowanie nadzoru nad sprawnością funkcjonowania obiegu dokumentów
  • Eksploatacja i techniczne utrzymanie policyjnych systemów informatycznych we współpracy z Wydziałem Łaczności i Informatyki KWP w Krakowie
  • Administrowanie na poziomie lokalnym Policyjnym Systemem Transmisji Danych, a także stanowiskiem opraco-wania dokumentów Niejawnych (ODN),
  • Prowadzenie ewidencji zasobów z zakresu łączności i informatyki pozostających na stanie KPP w Wieliczce
  • Zgłaszanie do Wydziału Łączności i Informatyki KWP planowanych i doraźnych zapotrzebowań na sprzęt, materiały i narzędzia
  • Sprawowanie kontroli i zabezpieczanie w zakresie eksploatacji sprzętu łącznościowego i informatycznego w komórkach organizacyjnych i jednostkach terenowych
  • Wdrażanie nowości technicznych i rowiązań organizacyjnych
  • Sprawowanie kontroli i zabezpieczenie w zakresie ekspolatacji sprzętu informatycznego iłacznościowego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie informatyka, łączność
  • Staż pracy co najmniej 1 rok informatyka
  • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
  • bardzo dobra znajomość standardów stosowanych w informatyce i łączności
  • umiejętność: samodzielnego rozwiązywania problemów, sprawnej organizacji czasu pracy, stosowania prawa i umiejętności w praktyce, komunikatywność, kreatywność
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • bardzo dobra znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych
  • Umiejętność w zakresie obsługi systemów zasilania urządzeń łaczności i informatyki
  • umiejętność podejmowania decyzji
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195)- nie dotyczy kandydatów / kandydatek urodzonych po 1 sierpnia 1972 r. Osoba wybrana do zatrudnienia a aurodzona przed dniem 1 sierpnia 1972 r będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe informatyka
  • Staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w obszarze informatycznym
  • poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych o klauzuli „ścisłe tajne”,
  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych potwierdzone zaświadczeniem
  • umiejętność pracy pod presją czasu, oraz analitycznego myślenia,
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

praca administracyjno – biurowa, praca fizyczna: lekka, wymuszona pozycja ciała, praca w strefie ochronnej, o której mowa w art. 46 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 h, praca w budynku trzykondygnacyjnym; wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy wewnątrz budynku, oświetlenie naturalne i sztuczne, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje

Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne. W liście motywacyjnym należy powołać się na nr ogłoszenia. Wszystkie składane dokumenty i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys - powinny zawierać datę i oryginalny podpis kandydata. Oferty otrzymane po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla początkowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty niespełniające wymagań formalnych będą komisyjnie zniszczone. Kandydaci spełniający wymagania formalne będą informowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-8341-224. Techniki i metody selekcji: - weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymogów formalnych, - test wiedzy, - rozmowa kwalifikacyjna. Przewidywany termin zatrudnienia: 01.01.2023 r. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-01-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji oznaczonych klauzurą "Ściśle Tajne" poświadczenie wydane przez Policję, ABW lub SKW
  • Dyplom kwalifikacji
  • Dyplomy dodatkowych kursów lub szkoleń
calendar icon

Aplikuj

do 13 listopada 2023

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 129367"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce
32 - 020 Wieliczka ul. Józefa Jedynaka 30A

pok. 101 (sekretariat Komendanta)
I piętro
  • Dokumenty należy złożyć do: 13.11.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Wieliczce 32 - 020 Wieliczka ul. Józefa jedynaka 30A
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Pełnomocnik do spraw Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Wieliczce 32 - 020 Wieliczka ul. Józefa Jedynaka 30A
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Dane nie są przekazywane innym podmiotom.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Wieliczce

Udostępnił: Monika Rojek

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 30.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×