Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wieliczce
32-020 Wieliczka ul. Niepołomska 26G
print as PDF
Ogłoszenie nr 107592 / 05.10.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: finansowo - księgowych Zespół ds. finansowo - księgowych i administracyjnych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sprawdza pod względem formalnym i rachunkowym dokumenty księgowe
  • dekretuje i przygotowuje dowody księgowe do zatwierdzenia
  • nalicza wynagrodzenia osobowe dla pracowników Powiatowego Inspektoratu Weterynarii oraz wynagrodzenia bezosobowe dla wyznaczonych lekarzy weterynarii,
  • sporządza listy płac oraz rozlicza inne świadczeń dla pracowników
  • sporządza dokumentację ubezpieczeniową i podatkową Inspektoratu oraz prowadzi rozliczenia z ZUS i Urzędami Skarbowymi
  • kontroluje rachunki i zestawienia sporządzane przez Urzędowych Lekarzy Weterynarii dotyczące: świadectw zdrowia dla drobiu, świń, bydła oraz chorób zakaźnych
  • sporządza miesięczne zestawienia rachunków i miesięczne zestawienia z badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz świadectw zdrowia
  • sporządza miesięczne zestawienia z nadzoru w zakładach urzędowych lekarzy weterynarii w zakresie monitoringu
  • wystawia rachunki / faktury sprzedaży za czynności urzędowe wykonane przez pracowników merytorycznych
  • prowadzi ewidencję wyposażenia pracowników w odzież ochronną i roboczą
  • sporządza miesięczne rozliczenia kart drogowych i sprawdza prawidłowości rozliczania zużycia paliwa
  • prowadzi ewidencję delegacji służbowych i rozlicza koszty delegacji
  • prowadzi ewidencję druków ścisłego zarachowania
  • prowadzi ewidencję środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz rozlicza inwentaryzację
  • obsługuje system informatyczny TREZOR i NBP
  • sporządza tytuły wykonawcze i upomnienia
  • przygotowuje dokumenty do przekazania do archiwizacji
  • ściśle współpracuje z Główną Księgową
  • realizuje inne zadania merytoryczne zlecone przez przełożonych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w księgowości
  • obsługa programu Płatnik,
  • znajomość obsługi programów finansowo-płacowych oraz bankowości elektronicznej
  • znajomość przepisów prawa pracy,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych i o rachunkowości, ustawy o podatku dochodowym i podatku VAT
  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
  • rzetelność i odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • doświadczenie w administracji samorządowej lub służbie cywilnej
  • dyspozycyjność
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

-praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00- 15.00

- praca przy monitorze ekranowym,

- wyjazdy służbowe - szkolenia,

- kontakt z klientami zewnętrznymi urzędu,

- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku,

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. W przypadku osób, które podejmują pracę poraz pierwszy w służbie cywilnej w myśl art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej, pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony tj. 12 miesięcy.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 17 października 2022

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 107592"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wieliczce ul. Niepołomska 26G, 32-020 Wieliczka
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(12) 395- 87-88
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.10.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wieliczce ul. Niepołomska 26G, 32-020 Wieliczka, tel.: (12) 395-87-88, mail: sekretariat@piwwieliczka. pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wieliczce ul. Niepołomska 26G, 32-020 Wieliczka, tel.: (12) 395-87-88, mail: sekretariat@piwwieliczka. pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu naboru przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Wieliczce ul. Niepołomska 26G, 32-020 Wieliczka. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru. W przypadku nie podania danych osobowych lub braku zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będzie możliwości przeprowadzenia przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Wieliczce procesu naboru.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wieliczce

Udostępnił: Kinga Molik

Komórka organizacyjna: sekretariat Powiatowego Lekarza Weterynarii

Wprowadzono: 05.10.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×