Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Tarnowie
33-101 Tarnów Ul. Traugutta 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 92836 / 14.02.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy w Zespole do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Medycyny Pracy

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Nadzorowanie i kontrolowanie przepisów bhp oraz analizowanie ujawnionych w tym zakresie nieprawidłowości i zagrożeń oraz sporządzanie analizy rocznej stanu bhp celem ustalenia przyczyn ich powstania i określenia sposobu ich likwidacji
  • Prowadzenie postępowań powypadkowych oraz analizowanie okoliczności wypadków celem ustalenia ich przyczyn i wypracowania skutecznych przedsięwzięć profilaktyczno – zapobiegawczych. Prowadzenie odpowiednich ewidencji i rejestrów w zakresie nadzorowanych zagadnień mające na celu przygotowanie danych uwzględnianych w rocznym sprawozdaniu z zakresu bhp w KMP w Tarnowie
  • Bilansowanie potrzeb dot. szkoleń okresowych z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla aktualnie zatrudnionych policjantów i pracowników Policji, prowadzenie ewidencji osób przeszkolonych oraz współpraca z Wydziałem Kadr i Szkolenia KWP w Krakowie w tym zakresie celem prawidłowej realizacji zadań
  • Prowadzenie wymaganych szkoleń i instruktaży z zakresu bhp dla nowoprzyjętych policjantów i pracowników oraz współudział w organizowaniu szkoleń dla aktualnie zatrudnionych celem zapoznania z przepisami bhp
  • Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy w KMP w Tarnowie w celu przestrzegania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dot. bezpieczeństwa i higieny pracy w celu określeniu bezpiecznych warunków służby i pracy oraz kontroli ich przestrzegania w KMP w Tarnowie
  • Współdziałanie ze społeczną inspekcją , Inspektorem Sanitarnym MSWiA w Krakowie oraz zakładową organizacją związkową przy podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp jak również przy podejmowaniu przez pracodawcę przedsięwzięć w celu poprawy warunków pracy
  • Współpraca z upoważnionymi laboratoriami w zakresie badań pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w celu organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w służbie bhp
  • znajomość przepisów z zakresu bhp
  • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy
  • obsługa komputera
  • umiejętność pracy w zespole
  • kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- praca w podstawowym systemie czasu pracy /praca jednozmianowa,

- praca biurowa,

- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała,

- podstawowe wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon,

- dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, niszczarka papieru, skaner.

Dodatkowe informacje

Proponowane wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze 802,62 zł + dodatek za wysługę lat.

W liście motywacyjnym należy podać nazwę stanowiska oraz numer ogłoszenia.

List motywacyjny, CV oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.

O terminowości oferty decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Kompletne oferty, to takie które zawierają wszystkie wymagane dokumenty.

Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie, nie będą brane pod uwagę.

Niespełnienie przez kandydata co najmniej jednego z wymogów formalnych przerywa proces weryfikacji jego dokumentów aplikacyjnych i powoduje dyskwalifikację w dalszym procesie naboru.

Kandydaci spełniający wymogi formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani pocztą elektroniczną (preferowane) bądź telefonicznie - prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych.

Z procedurą naboru na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej można zapoznać się również na stronie BIP KMP w Tarnowie.

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach, które są dostępne na stronie BIP KMP w Tarnowie w zakładce „Ogłoszenia”.

Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Metoda rekrutacji zewnętrznej z wykorzystaniem techniki „ogłoszenia o pracy” : upowszechnienie w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa rady Ministrów, Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie, na tablicy informacyjnej w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie oraz podległych Komisariatach Policji jak również Powiatowym Urzędzie Pracy,

Metoda analizy dokumentów z wykorzystaniem techniki porównawczej spełniania przez oferty i kandydatów wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze zarówno niezbędnych jak i dodatkowych (m.in. pod względem formalnej kompletności wymaganych dokumentów, posiadania przez kandydatów odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych itd.),

Inne metody i techniki naboru – test kwalifikacyjny.

Rozmowa kwalifikacyjna.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z procedurą naboru - załącznik nr 9)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 25 lutego 2022

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 92836"
na adres:
Wydział Wspomagający
Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie
ul. Traugutta 4
33-101 Tarnów

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47-831-1230, 47-831-1434
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.02.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Tarnowie, adres: ul. Traugutta 4, 33-101 Tarnów, nr tel. 47 831 1201.
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych KMP w Tarnowie: Joanna Biały adres email : iod.kmp@tarnow.policja.gov.pl nr tel. 47 831 1311.
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Tarnowie

Udostępnił: Monika Znamirowska

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 14.02.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×