Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Tarnowie
33-101 Tarnów Ul. Traugutta 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 92828 / 14.02.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi finansowej funkcjonariuszy, pracowników Policji, osób zewnętrznych oraz prowadzenia gospodarki kasowej w Zespole Finansów Wydziału Wspomagającego KMP w Tarnowie
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie ewidencji nagród i zapomóg dla policjantów na dany rok budżetowy, przyjmowanie i opracowywanie wniosków dot. zapomóg dla policjantów, świadczeń socjalnych dla pracowników Policji oraz emerytów i rencistów policyjnych, prowadzenie ewidencji i dokumentacji finansowej w tym zakresie
  • obsługa pieniężna wpłat gotówkowych, prowadzenie ewidencji mandatów karnych, przyjmowanie gotówki z tytułu nałożonych mandatów karnych, bieżące przekazywanie wpłat do Wydziału Finansów KWP w Krakowie oraz prowadzenie książki kasowej
  • współuczestniczenie w przygotowywaniu porozumień pomiędzy Komendantem Miejskim Policji w Tarnowie a przedstawicielami samorządów lokalnych w ramach Funduszu Wsparcia Policji, a następnie rozliczanie wydatków zgodnie z przeznaczeniem
  • bieżąca i okresowa analiza limitów wydatków budżetowych określonych dla KMP w Tarnowie na dany rok budżetowy w zakresie funduszu nagród i zapomóg, prowadzenie ewidencji wydatków w ramach funduszu okolicznościowego i reprezentacyjnego Komendanta Miejskiego Policji w Tarnowie
  • rozliczanie dopłat do wypoczynków policjantów i pracowników Policji
  • inwentaryzacja dokumentów księgowych wytworzonych w jednostce oraz jej archiwizowanie
  • udział w czynnościach inwentaryzacyjnych składników majątkowych będących w użytkowaniu KMP w Tarnowie
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w pracy administracyjno-biurowej
  • obsługa komputera
  • umiejętność pracy w zespole
  • pełna odpowiedzialność z zakresu przestrzegania zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych oraz zasad dot. danych osobowych
  • zdolność analityczna
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Staż pracy co najmniej 3 lata w komórkach realizujących zadania finansowe
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- praca w podstawowym systemie czasu pracy /praca jednozmianowa,

- praca biurowa,

- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała,

- podstawowe wyposażenie stanowiska pracy: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon,

- dodatkowo obsługa innych urządzeń biurowych: kserokopiarka, fax, niszczarka papieru, skaner.

Dodatkowe informacje

Proponowane wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze 3221,67 zł + dodatek za wysługę lat.

W liście motywacyjnym należy podać nazwę stanowiska oraz numer ogłoszenia.

List motywacyjny, CV oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.

O terminowości oferty decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Kompletne oferty, to takie które zawierają wszystkie wymagane dokumenty.

Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie, nie będą brane pod uwagę.

Niespełnienie przez kandydata co najmniej jednego z wymogów formalnych przerywa proces weryfikacji jego dokumentów aplikacyjnych i powoduje dyskwalifikację w dalszym procesie naboru.

Kandydaci spełniający wymogi formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani pocztą elektroniczną (preferowane) bądź telefonicznie - prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych.

Z procedurą naboru na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej można zapoznać się również na stronie BIP KMP w Tarnowie.

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach, które są dostępne na stronie BIP KMP w Tarnowie w zakładce „Ogłoszenia”.

Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Metoda rekrutacji zewnętrznej z wykorzystaniem techniki „ogłoszenia o pracy” : upowszechnienie w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa rady Ministrów, Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie, na tablicy informacyjnej w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie oraz podległych Komisariatach Policji jak również Powiatowym Urzędzie Pracy,

Metoda analizy dokumentów z wykorzystaniem techniki porównawczej spełniania przez oferty i kandydatów wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze zarówno niezbędnych jak i dodatkowych (m.in. pod względem formalnej kompletności wymaganych dokumentów, posiadania przez kandydatów odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia zawodowego, kwalifikacji zawodowych itd.),

Inne metody i techniki naboru – test kwalifikacyjny.

Rozmowa kwalifikacyjna.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z procedurą naboru - załącznik nr 9)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
calendar icon

Aplikuj

do 19 lutego 2022

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 92828"
na adres:
Wydział Wspomagający
Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie
ul. Traugutta 4
33-101 Tarnów

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47-831-1230, 47-831-1434
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.02.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Tarnowie, adres: ul. Traugutta 4, 33-101 Tarnów, nr tel. 47 831 1201.
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych KMP w Tarnowie: Joanna Biały adres email : iod.kmp@tarnow.policja.gov.pl nr tel. 47 831 1311.
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Tarnowie

Udostępnił: Monika Znamirowska

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 14.02.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×