Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Tarnowie
33-101 Tarnów Ul. Traugutta 4
print as PDF
Ogłoszenie nr 155987 / 09.09.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: administrowania systemami informatycznymi, obsługi technicznej oraz napraw sprzętu łączności i informatyki w Referacie Łączności i Informatyki Wydziału Wspomagającego KMP w Tarnowie
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Realizacja całokształtu zagadnień związanych z administracją Mobilnych Terminali Przewoźnych (MTP) oraz Mobilnych Terminali Noszonych (MTN) w KMP w Tarnowie, celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania powyższych systemów informatycznych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji organizacyjno-technicznej związanej z tym zagadnieniem
  • Realizacja zagadnień związanych z administracją Stanowisk Dostępowych (SD) oraz Uniwersalnych Komputerowych Stanowisk Pracy (UKSP) w KMP Tarnów celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania powyższych urządzeń
  • Prowadzenie prac instalacyjno-montażowych oraz bieżącej konserwacji wszystkich urządzeń podłączonych do PSTD i PSTDN, celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych
  • Pełnienie funkcji Z-cy Administratora Technicznego Systemu KCIK oraz Administratora Lokalnego systemu SNP (PSTDN) KMP w Tarnowie oraz realizacja związanych z tym szczegółowych zadań, celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych
  • Pełnienie funkcji: Z-cy Lokalnego Administratora Technicznego systemu SWD; Z-cy Lokalnego Administratora Technicznego systemu ERCDŚ; Z-cy Lokalnego Administratora Systemów Informatycznych, w których przetwarzane są dane osobowe w KMP w Tarnowie oraz realizacja związanych z tym szczegółowych zadań, celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego
  • Prowadzenie prac instalacyjno – montażowych na stanowiskach kierowania oraz dokonuje instalacji sprzętu komputerowego i oprogramowania, testowania prawidłowości pracy uruchamianych zestawów komputerowych, nadzorowania utrzymania w sprawności technicznej sprzętu i elementów sieciowych celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemów łączności i informatyki
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie techniczne / elektrotechnika, informatyka, elektroenergetyka, telekomunikacja
  • Staż pracy co najmniej 2 lata w branży informatycznej
  • Administracja systemami MS WINDOWS, MS WINDOWS CE
  • Umiejętności manualno-techniczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przez 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne z zakresu jak w wymogach niezbędnych
  • Specjalistyczny kurs w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego ABW
  • Poświadczenie bezpieczeństwa UE Confidential
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne"
  • Świadectwo kwalifikacji „E”
  • Prawo jazdy kat. „B”
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości: 5049,92 zł brutto
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Różnorodny pakiet socjalny zgodny z obowiązującym regulaminem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych KMP w Tarnowie (np. dofinansowanie do wypoczynku pracowników, niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa)
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do obsługi monitora ekranowego
  • Możliwość korzystania z siłowni na terenie KMP w Tarnowie
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Praca w podstawowym systemie czasu pracy/ praca jednozmianowa
  • Praca biurowa
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Praca w pozycji wymuszonej (siedząca, pochylona, praca na drabinie)
  • Wysiłek fizyczny (dźwiganie ciężarów 30 kg)
  • Praca na wysokości powyżej 3 metrów (na drabinie)
  • Praca w terenie

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku Komisariatu Policji Tarnów-Centrum przy ul. Narutowicza 6. Budynek jest wyposażony w windę osobową, budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu, w budynku winda nie jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych – w przypadku jej awarii brak możliwości dostania się na wyższe piętra)
  • Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy: meble biurowe, zestaw komputerowy, telefon
  • Dodatkowo obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru, skaner, fax

 

Dodatkowe informacje
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • W liście motywacyjnym należy podać nazwę stanowiska oraz numer ogłoszenia
  • List motywacyjny, CV oraz oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą
  • O terminowości wpływu oferty do KMP w Tarnowie decyduje data stempla pocztowego lub osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Kompletne oferty, to takie które zawierają wszystkie wymagane dokumenty
  • Dokumenty aplikacyjne dostarczone po upływie terminu określonego w ogłoszeniu o naborze
    lub niepodpisane (nieopatrzone własnoręcznym podpisem) i nieopatrzone datą, nie będą rozpatrywane
  • Kandydaci spełniający wymogi formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani telefonicznie bądź pocztą elektroniczną (preferowane) - prosimy o podanie aktualnych danych kontaktowych
  • Z procedurą naboru na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej w KMP w Tarnowie można zapoznać się na stronie BIP KMP w Tarnowie w zakładce „Służba i praca w Policji” lub „Ogłoszenia”
  • Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach, które są dostępne na stronie BIP KMP w Tarnowie w zakładce „Służba i praca w Policji” lub „Ogłoszenia / Procedura naboru”
  • Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
  • Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących przepisów w KMP w Tarnowie
  • Dodatkowe informacje udzielane są pod numerami telefonów: 47 831-1230, 47 831-1434
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

W zależności od ilości kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne mogą zostać przeprowadzone:

  • test wiedzy
  • test umiejętności praktycznych
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy (kopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, referencje, zakresy obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne (rodzaj i długość)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa, nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia specjalistycznego kursu w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego ABW
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa UE Confidential
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne"
  • Kopia świadectwa kwalifikacji „E”
  • Kopia prawa jazdy kat. „B”
calendar icon

Aplikuj

do 19 września 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 155987"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Tarnowie, Wydział Wspomagający
ul. Traugutta 4
33-101 Tarnów

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.09.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Tarnowie, adres: ul. Traugutta 4, 33-101 Tarnów, nr tel. 47 831 1201
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Komenda Miejska Policji w Tarnowie, 33-101 Tarnów, ul. Traugutta 4, adres email: iod.kmp@tarnow.policja.gov.pl, nr tel. 47 831 1311
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Tarnowie

Udostępnił: Anna Jadach

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 09.09.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×