Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie
33-100 Tarnów ul. Klikowska 39
print as PDF
Ogłoszenie nr 146910 / 15.01.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Wydział Kwatermistrzowsko - Techniczny
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi gospodarkę magazynową
  • prowadzi sprawy mieszkaniowe funkcjonariuszy
  • analizuje potrzeby w zakresie wyposażenia strażaków w należne elementy umundurowania
  • sporządza zamówienia oraz dokonuje zakupów wraz z opisywaniem faktur
  • na bieżąco prowadzi karty mundurowe i odzieży specjalnej
  • nalicza równoważnik mieszkaniowy i mundurowy oraz równoważnik w zamian za umundurowanie
  • sporządza sprawozdania w ramach realizowanych zagadnień
  • przechowuje i archiwizuje dokumenty ze swojego stanowiska pracy
  • przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie programu MS Office oraz innych urządzeń biurowych
  • Umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym
  • Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, o służbie cywilnej, Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych z zakresu realizowanych zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowisku administracyjno - biurowym
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD), programu Fortech, systemu do obsługi dofinansowań (SOD)
  • Komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka") 
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej 
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych 
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca administracyjno - biurowa 
  • W systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30
  • Praca w siedzibie urzędu 
  • Wyjazdy słuzbowe i szkolenia 
  • Praca wymagająca kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i mailowych, związaną również z bezpośrednią obsługą petenta
  • Praca wymagająca dyspozycyjności 
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie 
  • Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka itp. 
  • Praca na drugim piętrze 
  • Praca z bazami danych/programami specjalistycznymi 
  • Praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym 
  • Toaleta na drugim piętrze niedostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych
  • Brak windy 
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • CV i list motywacyjny własnoręcznie podpisane 
  • Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację: "Potwierdzam za zgodność z oryginałem" - data, własnoręczny podpis 
  • Lista kandydatów spełniająca wymogi formalne oraz informacja na temat terminów kolejnego etapu naboru będą dostępne na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. Komendy, przy ul.Klikowskiej 39, 33 - 100 Tarnów (na parterze budynku), na stronie internetowej Komendy: kmpsptarnow@malopolskie.straz.gov.pl oraz w zakładce BIP strony Komendy Miejskiej PSP w Tarnowie w dniu 03.02.2025 r. 
  • Planowany termin przeprowadzenia testu wiedzy wymaganej na danym stanowisku - 05.02.2025 r. godz. 10:00 
  • Planowany termin przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej - 07.02.2025 r. godz. 10:00 
  • Planowane terminy kolejnych etapów naboru mogą ulec zmianie.
  • Każdemu z kandydatów/kandydatek zostanie nadany numer identyfikacyjny, za pomocą którego będzie następowała publikacja wyników poszczególnych etapów naboru. Informację o nadanym numerze identyfikacyjnym kandydaci mogą odebrać osobiście w sekretariacie KM PSP w Tarnowie w godzinach pracy urzędu lub winni skontaktować się z Wydziałem Organizacyjno - Kadrowym tut. Komendy pod numerem telefonu: 47 831 40 72. Numerem indentyfikacyjnym kandydat posługuje się podczas całego naboru 
  • Niezbędnę oświadczenia dostępne są do pobrania na stronie internetowej Komendy: kmpsptarnow@malopolskie.straz.gov.pl
  • Przed rozpoczęciem poszczególnych etapów naboru kandydat okazuje ważny dokument potwierdzający jego tożsamość. Brak dokumentu stwierdzającego tożsamość powoduje wykluczenie z dalszego postępowania naboru
  • Nieprzystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postepowania 
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Sprawdzenie wymagań formalnych niezbędnych i dodatkowych - analiza dokumentów 
  • Test wiedzy 
  • Rozmowa kwalifikacyjna 
Pracę możesz rozpocząć od: 2025-03-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 28 stycznia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 146910"
na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie
ul. Klikowska 39
33 - 100 Tarnów
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 831 40 00
47 831 40 72
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.01.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie ul. Klikowska 39 33 - 100 Tarnów tel. 47 831 40 00 e-mail: kmpsptarnow@malopolskie.straz.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: daneosobowe@malopolskie.straz.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie te podmioty, którym dane mogą być przekazywane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie

Udostępnił: Urszula Gniadek

Komórka organizacyjna: Wydział organizacyjno-kadrowy

Wprowadzono: 15.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×