Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie
33-100 Tarnów ul. Klikowska 39
print as PDF
Ogłoszenie nr 109591 / 01.11.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Sekcja Finansów
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Księguje operacje finansowe
  • Prowadzi rozliczenia dotacji dla jednostek OSP
  • Prowadzi gospodarkę kasową i sporządza raporty kasowe
  • Sporządza i ewidencjonuje obciążenia (noty, rachunki) ze wszystkich komórek organizacyjnych
  • Uzgadnia księgową ewidencję środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • Rozlicza zaliczki pobrane przez pracowników
  • Uzgadnia salda konta - plan finansowy wydatków budżetowych
  • Sporządza i terminowo przekazuje przelewy bezgotówkowe do kontrahentów
  • Sprawdza dokumenty księgowe pod względem formalno-rachunkowym
  • Rozlicza dotacje otrzymane ze środków samorządowych
  • Sporządza listy płac, potrącenia obligatoryjne oraz zadeklarowane przez pracowników, nalicza zgodnie z obowiązującymi przepisami zaliczki na podatek dochodowy i składki na ubezpieczenie społeczne
  • Sporządza dokumentację dotyczącą operacji finansowych na rachunkach bankowych jednostki
  • Rozlicza delegacje służbowe
  • Przechowuje i archiwizuje dokumenty ze swojego stanowiska pracy
  • Przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie programu MS Office oraz innych urządzeń biurowych
  • Umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym
  • Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o służbie cywilnej, o Państwowej Straży Pożarnej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw z zakresu realizowanych zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów wykonawczych dotyczących podróży służbowych
  • Znajomość stosowanego w PSP programu księgowo-płacowego Fortech, systemów do obsługi dofinansowań (SOD) i sprawozdań finansowych (SSF) oraz sytemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD)
  • Doświadczenie w sporządzaniu raportów przygotowania sprawozdań
  • Komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka")
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 14 listopada 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 109591"
na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie ul. Klikowska 39.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 831 40 00
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.11.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie

Udostępnił: Marcin Gorzkowski

Komórka organizacyjna: Wydział organizacyjno-kadrowy

Wprowadzono: 01.11.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×