Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie
33-100 Tarnów ul. Klikowska 39
print as PDF
Ogłoszenie nr 109591 / 01.11.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Sekcja Finansów
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Księguje operacje finansowe
  • Prowadzi rozliczenia dotacji dla jednostek OSP
  • Prowadzi gospodarkę kasową i sporządza raporty kasowe
  • Sporządza i ewidencjonuje obciążenia (noty, rachunki) ze wszystkich komórek organizacyjnych
  • Uzgadnia księgową ewidencję środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • Rozlicza zaliczki pobrane przez pracowników
  • Uzgadnia salda konta - plan finansowy wydatków budżetowych
  • Sporządza i terminowo przekazuje przelewy bezgotówkowe do kontrahentów
  • Sprawdza dokumenty księgowe pod względem formalno-rachunkowym
  • Rozlicza dotacje otrzymane ze środków samorządowych
  • Sporządza listy płac, potrącenia obligatoryjne oraz zadeklarowane przez pracowników, nalicza zgodnie z obowiązującymi przepisami zaliczki na podatek dochodowy i składki na ubezpieczenie społeczne
  • Sporządza dokumentację dotyczącą operacji finansowych na rachunkach bankowych jednostki
  • Rozlicza delegacje służbowe
  • Przechowuje i archiwizuje dokumenty ze swojego stanowiska pracy
  • Przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie programu MS Office oraz innych urządzeń biurowych
  • Umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym
  • Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o służbie cywilnej, o Państwowej Straży Pożarnej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw z zakresu realizowanych zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość przepisów wykonawczych dotyczących podróży służbowych
  • Znajomość stosowanego w PSP programu księgowo-płacowego Fortech, systemów do obsługi dofinansowań (SOD) i sprawozdań finansowych (SSF) oraz sytemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD)
  • Doświadczenie w sporządzaniu raportów przygotowania sprawozdań
  • Komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka")
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca administracyjno-biurowa
  • W systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30
  • Praca w siedzibie urzędu
  • Wyjazdy służbowe i szkolenia
  • Praca wymagająca kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i mailowych, związana również z bezpośrednią obsługą klienta
  • Praca wymagająca dyspozycyjności
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner itp.
  • Praca na drugim piętrze
  • Praca z bazami danych/programami specjalistycznymi
  • Praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym
  • Toaleta na drugim piętrze niedostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • CV i list motywacyjny (własnoręcznie podpisane).
  • Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację „Potwierdzam
    za zgodność z oryginałem” – data, własnoręczny podpis.
  • Lista kandydatów spełniająca wymogi formalne oraz informacje na temat terminów kolejnego etapu naboru będą
    dostępne na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. komendy, przy ul. Klikowskiej 39, 33-100 Tarnów (na parterze
    budynku), na stronie internetowej komendy: https://www.gov.pl/web/kmpsp-tarnow/sluzba-i-praca2  oraz w zakładce BIP strony Komendy Miejskiej PSP w Tarnowie dnia 18.11.2022 r.
  • Planowny termin przeprowadzenia testu wiedzy wymaganej na danym stanowisku - 21.11.2022 r. godz. 10:00.
  • Planowany termin przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej - 22.11.2022 r.  
  • Każdemu z kandydatów/kandydatek zostanie nadany numer identyfikacyjny, za pomocą którego będzie następowała
    publikacja wyników poszczególnych etapów naboru. Informację o nadanym numerze identyfikacyjnym kandydaci
    mogą odebrać osobiście w siedzibie sekretariatu KM PSP w Tarnowie w godzinach pracy urzędu lub winni
    skontaktować się z Wydziałem Organizacyjno-Kadrowym tut. komendy pod numerem tel.: 47 831 40 72. Numerem
    identyfikacyjnym kandydat posługuje się podczas całego naboru.
  • Niezbędne oświadczenia dostępne są do pobrania na stronie internetowej komendy:
    https://www.gov.pl/web/kmpsp-tarnow/sluzba-i-praca2
  • Przed rozpoczęciem poszczególnych etapów naboru kandydat okazuje ważny dokument potwierdzający jego
    tożsamość. Brak dokumentu stwierdzającego tożsamość powoduje wykluczenie z dalszego postępowania naboru.
  • Nieprzystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z
    dalszego postępowania.
  • W terminie 3 miesięcy od ogłoszenia wyników naboru istnieje możliwość odbioru dokumentów na wniosek osoby, których one dotyczą. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Sprawdzenie wymagań formalnych niezbędnych i dodatkowych - analiza dokumentów
  • Test wiedzy
  • Rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-12-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 14 listopada 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 109591"
na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie ul. Klikowska 39.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 831 40 00
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.11.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie ul. Klikowska 39, 33-100 Tarnów. Tel.: 47 8314000. E-mail: kmpsp@straz.tarnow.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: daneosobowe@straz.krakow.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie te podmioty, którym dane mogą być przekazywane na gruncie obowiązujących przepisów prawa.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie

Udostępnił: Marcin Gorzkowski

Komórka organizacyjna: Wydział organizacyjno-kadrowy

Wprowadzono: 01.11.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×