Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Suchej Beskidzkiej
34-200 Sucha Beskidzka ul. Makowska 26
print as PDF
Ogłoszenie nr 97699 / 27.04.2022
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: finansowych Sekcja ds. finansów
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sporządzanie dokumentacji prowadzonych operacji finansowych, w tym list płac strażaków i pracowników cywilnych,
  • ewidencjonowanie, sporządzanie obciążeń (not, rachunków),
  • przygotowanie dokumentacji finansowych do zatwierdzenia,
  • udział w przebiegu inwentaryzacji majątku Komendy Powiatowej
  • archiwizacja dokumentacji księgowej budżetu
  • wykonywanie innych czynności wynikających z wytycznych Komendanta Głównego, Komendanta Wojewódzkiego oraz inne czynności zlecone przez Komendanta Powiatowego
  • zastępstwo w sekretariacie podczas nieobecności pracownika komórki organizacyjno- kadrowej
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych, a także przepisów wykonawczych do tych ustaw
  • znajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych
  • umiejętności biegłej obsługi komputerowych programów biurowych i finansowo-księgowych ( płatnik, edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych)
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • znajomość pakietu Microsoft Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie średnie ekonomiczne i/lub wyższe ekonomiczne i/lub podyplomowe (absolwent uczelni ekonomicznej na kierunku: finanse i rachunkowość, finanse i zarządzanie, ekonomia, matematyka finansowa
  • Doświadczenie zawodowe
  • doświadczenie w prowadzeniu księgowości lub współpracy z księgowym.
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i ustawie o ochronie przeciwpożarowej oraz ustawy o Służbie Cywilnej
  • staż pracy w jednostkach budżetowych
  • znajomość przepisów o podatkach dochodowych
  • dokładność, terminowość, samodzielność i komunikatywność
  • umiejętność analitycznego myślenia i sprawnej organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość zagadnień pracy administracyjno- biurowej
  • odporność na stres
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca biurowo- administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 15:30 w siedzibie urzędu lub w godz. uzgodnionych z pracodawcą, praca wymagająca kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i mailowych , wyjazdy służbowe i szkolenia.

·  praca na parterze

·  przed budynkiem wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych

·  przed budynkiem znajduje się podjazd dla wózków inwalidzkich

praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, skaner, niszczarka

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

·oferty otrzymane po terminie ( decyduje data wpływu lub osobistego dostarczenia) lub niekompletne – nie będą rozpatrywane,

· nadesłanych dokumentów nie odsyłamy,

· dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, podpisanej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem

„Nabór na zastępstwo w Korpusie Służby Cywilnej”

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Nabór w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej na stanowisko Starszego inspektora  w KSC  w tutejszej komendzie będzie przeprowadzony w następujących etapach:

Komisja rekrutacyjna przyzna każdemu z kandydatów numer identyfikacyjny, zgodnie z którym będzie następowała publikacja wyników poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego. Numer należy odebrać osobiście w sekretariacie KP PSP w Suchej Beskidzkiej w godzinach pracy urzędu. Osoby które będą składać za pośrednictwem poczty, zostanie on przekazany na wskazany numer telefoniczny lub adres mailowy
Wstępna ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne określonych w ogłoszeniu o naborze. Tylko osoby spełniające wymogi przechodzą do dalszego etapu.
Test sprawdzający wiedzę merytoryczną z zakresu prawa, administracji, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, o finansach publicznych, rachunkowości, zamówień publicznych, służbie cywilnej i ochronie ppoż. w formie pisemnej. Test składa się z 25 pytań punktowanych 1 pkt za odpowiedź prawidłową, 0 pkt za odpowiedź nieprawidłową. Czas na wykonanie testu 30 minut .
Przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej.
Po ww. etapach komisja wyłania pięć najlepszych kandydatur, które zostaną przedstawione komendantowi
Wybór kandydata spośród przedstawionych kandydatur

WAŻNE INFORMACJE

Przed rozpoczęciem poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego kandydat okazuje ważny dokument potwierdzający jego tożsamość. Brak dokumentu potwierdzającego tożsamość powoduje wykluczenie z dalszego postępowania kwalifikacyjnego.
Nie przystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.
Informacje o końcowym wyniku naboru dodatkowo będzie umieszczona na stronie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów https://nabory.kprm.gov.pl
Ostateczną decyzję w sprawie przyjęcia kandydata na stanowisko Starszego Inspektora podejmuje Komendant Powiatowy PSP w Suchej Beskidzkiej
Nad całością naboru czuwa Komisja Rekrutacyjna powołana Decyzją Komendanta Powiatowego  PSP w Suchej Beskidzkiej z dnia 25 kwietnia 2022 w sprawie przeprowadzenia naboru na zastępstwo na stanowisko Starszy Inspektor w Korpusie Służby Cywilnej w Komendzie Powiatowej PSP w Suchej Beskidzkiej

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-06-01
Przewidywany czas zastępstwa do: 2023-05-18
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 6 maja 2022

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 97699"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Suchej Beskidzkiej
ul. Makowska 26
34-200 Sucha Beskidzka
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(0-47) 831 75 00
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.05.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
    W ZWIĄZKU Z NABOREM W CELU ZASTĘPSTWA NIEOBECNEGO PRACOWNIKA KORPUSU SŁUŻBY CYWILNEJ NA STANOWISKO STARSZY INSPEKTOR W SEKCJI DS. FINANSÓW

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 informujemy, że:

    1. Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Suchej Beskidzkiej (34-200 Sucha Beskidzka, ul. Makowska 26, tel. (0-47) 831 75 00 fax (0-47) 831 75 09, e-mail: kppspsucha@straz.krakow.pl).

    2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Suchej Beskidzkiej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: (e-mail: daneosobowe@straz.krakow.pl).

    3. Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzania naboru do Korpusu Służby Cywilnej na podstawie przepisów Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej z późn. zmianami.

    4. Pani(a) dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi zawarto umowy na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych i sprzętu (podmioty przetwarzające).

    5. Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez minimalny okres wynikający z wymogów związanych
    z naborem[1]. Po upływie 2 tygodni od zakończenia rekrutacji istnieje możliwość odbioru dokumentów przez osoby których one dotyczą, z zastrzeżeniem, że dokumenty osoby wyłonionej w naborze zostaną dołączone do jej akt osobowych. W przypadku nieodebrania dokumentów, zostaną one zniszczone.

    6. Posiada Pan(i) prawo żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.  
    W przypadku danych niewymaganych przepisami prawa ma Pan(i) prawo do ich przenoszenia oraz usunięcia.

    7. Posiada Pan(i) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.

    8. Udział w naborze do służby KSC jest dobrowolny. W przypadku decyzji o udziale w naborze podanie przez Panią(a) danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pan(i) zobowiązany(a) do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w naborze.

    Podanie przez Panią(a) innych danych (niewymaganych przepisami prawa) będzie traktowane jako działanie uprawniające do ich przetwarzania[2].

    9. Przetwarzanie podanych przez Panią(a) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.



    [1] W przypadku naboru do Korpusu Służby Cywilnej dane osobowe wyłonionego kandydata (imię, nazwisko oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego) zostaną udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.
    [2] Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Zgoda może być cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Suchej Beskidzkiej

Udostępnił: Andrzej Gwiazdonik

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacji i kadr

Wprowadzono: 27.04.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×