Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu
32-600 Oświęcim ul. Wyspiańskiego 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 147373 / 25.01.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

w Zespole Finansów i Zaopatrzenia
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Weryfikuje, nalicza, sporządza oraz przygotowuje do wysłania wykazy należności pieniężnych dla funkcjonariuszy z tytułu: równoważnika za brak lokalu, równoważnika za remont lokalu, pomocy finansowej, posiłków profilaktycznych, równoważnika za słomę dla psów służbowych.
  • Prowadzi całość zagadnień z zakresu gospodarki mieszkaniowej w zakresie przygotowywania decyzji administracyjnych I instancji oraz dodatkowych należności dotyczących świadczeń pieniężnych z tytułu braku oraz remontu lokalu mieszkalnego oraz pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe.
  • Nalicza opłaty i uzupełnia odpowiednie dokumenty dotyczące zanieczyszczania środowiska naturalnego przez wprowadzanie pyłów i gazów z atmosfery.
  • Przyjmuje wpłaty z tytułu nałożonych mandatów karnych gotówkowych, prowadzi dokumentację z tym związaną oraz przekazuje zebrane kwoty do wpłaty do odpowiedniego Urzędu Skarbowego zgodnie z obwiązującymi przepisami.
  • Wydaje opinie w sprawie uzgodnień projektów zagospodarowania przestrzennego poszczególnych Miast i Gmin.
  • Prowadzi ewidencję pomocniczą sprzętu użytkowanego w Komendzie i podległych Komisariatach w zakresie techniki policyjnej, techniki biurowej, sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego, żywnościowego, wyposażenia specjalnego, inwestycyjnego jak również dokumentacji przychodowo - rozchodowej w tym zakresie.
  • Przyjmuje, weryfikuje oraz rozlicza: delegacje służbowe funkcjonariuszy oraz pracowników Policji, w tym także wydaje druki delegacji funkcjonariuszom wzywanym do stawiennictwa w Sądzie w charakterze świadka w związku z pełnieniem służby, jak również należności dla osób wzywanych w charakterze świadka (zwrot kosztów przejazdu środkiem komunikacji miejskiej, przejazd własnym środkiem transportu, utracony zarobek).
  • Sporządza comiesięczne zestawienia dotyczące wysokości ponoszonych kosztów związanych z funkcjonowaniem gospodarki transportowej w Komendzie Powiatowej Policji w Oświęcimiu, przesyła do Wydziału GMT kwartalne informacje o przyjętych darowiznach, aktualizuje zestawienia ilości sprzętu RTV użytkowanego i zgłoszonego w Urzędzie Pocztowym do opłat abonamentowych, weryfikuje, sporządza i przesyła wykazy funkcjonariuszy uprawnionych do użytkowania wyposażenia specjalnego, ewidencjonuje narastająco i bieżąco weryfikuje wszystkie wydatki ponoszone przez Komendę i podległe Komisariaty, zaksięgowane przez Wydział Finansów KWP w Krakowie.
  • Kompletuje dokumenty oraz dokonuje niezbędne wpisy w książkach obiektów budowlanych Komendy oraz podległych Komisariatów.
  • Archiwizuje dokumenty ostatecznie zakończone w wyżej wymienionym zakresie i niezwłocznie przekazuje je do składnicy akt archiwalnych Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 2 lata ogólnego stażu pracy
  • znajomość ustawy o policji, kodeksu postępowań administracyjnych, kodeksu postępowania karnego, rozporządzeń w zakresie: wysokości i szczegółowych zasad przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania przez policjantów równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego, pomocy finansowej na uzyskanie lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego przez policjantów, szczegółowych zasad przydziału, opróżniania i norm zaludnienia lokali mieszkalnych oraz przydziału i opróżniania tymczasowych kwater przeznaczonych dla policjantów, wysokości i szczegółowych zasad przyznawania, odmowy przyznania, cofania i zwracania przez policjantów równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego, należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej.
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "Poufne" albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych.
  • umiejętność obsługi komputera.
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - oświadczenie nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Staż pracy co najmniej 1 rok w administracji publicznej na tym samym lub podobnym stanowisku
  • obsługa komputera (WORD, EXEL, MS OFFICE)
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa, długotrwała pozycja siedząca. Praca w systemie 8 godzinnym, jednozmianowym, od godz. 7.30 do godz. 15.30. Brak możliwości pracy zdalnej oraz hybrydowej (nawet czasowej). Stanowisko wyposażone w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefon, skaner. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru pracy. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

Stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze dwupiętrowego budynku, konieczność przemieszczania się pomiędzy piętrami (od piwnicy, w której usytuowane są podręczne magazyny, do II piętra - konieczność przemieszczania się po stromych schodach). Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Proponowane wynagrodzenie 4967,95 PLN brutto plus dodatek za wysługę lat w zależności od udokumentowanego stażu pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Prosimy o skorzystanie ze wzoru oświadczeń umieszczonych pod linkiem: htpp://bip.oswiecim.kpp.policja.gov.pl/ w zakładce "praca w policji" oraz https://oswiecim.policja.gov.pl/ w zakładce "rekrutacja na stanowiska cywilne".

Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej, w liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną oraz numer ogłoszenia.

W CV lub liście motywacyjnym proszę umieścić aktualny numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail.

Wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem.

Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o ich terminie (prosimy o podanie aktualnych nr telefonów oraz adresów e-mail).

Oferty odrzucone nie będą odsyłane kandydatom.

Jeżeli pozostajesz w innym zatrudnieniu, dołącz zaświadczenie od pracodawcy lub zleceniodawcy, potwierdzające okres trwającego zatrudnienia i zajmowane stanowisko.

 

 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • CV i list motywacyjny muszą zostać opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem
  • w CV lub liście motywacyjny proszę umieścić aktualny numer telefonu komórkowego oraz adres e-mail
  • jeżeli pozostajesz w innym zatrudnieniu, dołącz zaświadczenie od pracodawcy lub zleceniodawcy, potwierdzające okres trwającego zatrudnienia i zajmowane stanowisko
  • kopia aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływy takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO (Dz. Urz. UE. L z 2016 r. NR 119, str. 1)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 4 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147373"
na adres:
32-600 Oświęcim
ul. Wyspiańskiego 2
Dziennik Podawczy, parter
od poniedziałku do piątku od godz.7.00 do 15.00
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 83 26 246
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.02.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: administratorem danych jest Komendant Powiatowy Policji w Oświęcimiu, z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 2, 32-600 Oświęcim
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: ul. Wyspiańskiego 2, 32-600 Oświęcim, e-mail: iod.kpp@oświęcim.policja.gov.pl;
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Oświęcimiu

Udostępnił: Iwona Morawska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Dyscyplinarny

Wprowadzono: 25.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×