inspektor
Do spraw: wspomagających pracę komórek organizacyjnych komisariatu Policji w Zespole Prezydialnym Komisariatu Policji w Wolbromiuna czas zastępstwa
z niepełnosprawnościami
2021 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających odbycie przeszkolenia w zakresie obsługi kancelaryjnej i archiwizacyjnej.
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważaniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" wydanego przez ABW lub Policję.
- Kopia książeczki wojskowej (strony z danymi osobowymi oraz z adnotacją o przeniesieniu do rezerwy).
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody o przetwarzaniu danych osobowych do celów naboru zgodne z RODO.
Aplikuj
do 20 grudnia 2021
ul. Jana Pawła II 32
32-300 Olkusz
z dopiskiem "Inspektor Zespołu Prezydialnego KP Wolbrom
(oferta pracy w służbie cywilnej nr 3/2021)"
- Dokumenty należy złożyć do: 20.12.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze