Biuro - zdjęcie 22 - skoroszyty
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Nowym Targu
34-400 Nowy Targ Os. Bór 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 91162 / 18.01.2022
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Wydział Rekrutacji
#administracja publiczna
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Uczestniczy w organizacji oraz w pracach związanych z kwalifikacją wojskową na administrowanym terenie
  • Prowadzi działalność promocyjną w zakresie naboru do różnych form czynnej służby wojskowej.
  • Opracowuje meldunki, protokoły i sprawozdania z działalności bieżącej WKU.
  • Uczestniczy w organizacji i przeprowadzeniu procesu rekrutacji do czynnej służby wojskowej w oparciu o Wojskowe Cetra Rekrutacji.
  • Uczestniczy w planowaniu, realizacji i utrzymaniu stałej współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi partnerami społecznymi.
  • Prowadzi ewidencję wojskową kandydatów - ochotników do różnych form czynnej służby wojskowej w tym osób podlegających kwalifikacji wojskowej z wykorzystaniem specjalistycznego systemu informatycznego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 6 miesięcy
  • Znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów o ochronie danych osobowych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli min. "POUFNE", wydane przez ABW albo SKW, a także przez były UOP lub byłe WSI, lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Staż pracy co najmniej 1 rok Doświadczenie zawodowe w administracji rządowej
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 28 stycznia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Nowym Targu, os. Bór 10, 34-400 Nowy Targ.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
261138750
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.01.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Nowym Targu

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Nowym Targu

Udostępnił: Anna Sowa

Komórka organizacyjna: WPMiAR

Wprowadzono: 18.01.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×