Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Targu
34-400 Nowy Targ ul. Jana Kazimierza 22
print as PDF
Ogłoszenie nr 134947 / 12.03.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor nadzoru budowlanego

Do spraw: inspekcji i kontroli ds. inspekcji i kontroli
#administracja publiczna #budownictwo
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie postępowań o naruszenie przepisów ustawy Prawo Budowlane w zakresie należącym do kompetencji nadzoru budowlanego szczebla powiatowego, w tym m.in: - samowolnego prowadzenia robót budowlanych, - samowolnej zmiany sposobu użytkowania
  • prowadzenie postępowań administracyjnych
  • przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych oraz innych pism wychodzących z urzędu
  • przeprowadzanie inspekcji i kontroli prowadzonych robót budowlanych w celu sprawdzenia czy roboty są prowadzone zgodnie z warunkami udzielonego pozwolenia na budowę lub zgłoszenie
  • przeprowadzanie kontroli obiektów budowlanych w czasie ich użytkowania
  • nakładanie mandatów karnych
  • uczestniczenie w obowiązkowych kontrolach obiektów budowlanych zgodnie w ustawą Prawo Budowlane
  • inne
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe wyższe techniczne o profilu budowlanym
  • Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub doświadczenie zawodowe w branży budowlanej
  • posiadanie uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie
  • umiejętność biegłej obsługi komputera związanej z cyfryzacją urzędów
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność i umiejętność rozmów z petentami
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość prawa administracyjnego i budowlanego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe doświadczenie zawodowe zdobyte w inspektoratach nadzoru budowlanego lub w projektowaniu lub na budowie
  • odporność na stres
  • znajomość przepisów ustawy Postępowanie egzekucyjne w administracji,
  • umiejętność praktycznego stosowania prawa i redagowania pism urzędowych
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, praca związana z bezpośrednią obsługą klienta , praca poza jego siedzibą podczas wyjazdów służbowych na kontrole w obrębie powiatu, prowadzenie samochodu służbowego.

Siedziba urzędu mieści się na II piętrze. Brak windy – dostęp tylko schodami. Toalety niedostosowane dla osób niepełnosprawnych. Praca przy komputerze

Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w PINB z wykonywaniem zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które pracownik wykonywać będzie w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność. Praca wymagająca pełniej zdolności psychoruchowej. 

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Pierwszy etap naboru - sprawdzenie wiedzy z zakresu prawa budowlanego oraz kodeksu postępowania administracyjnego w formie pisemnej /testu (lub w formie rozmowy  - w zależności od ilości kandydatów), drugi etap naboru - rozmowa kwalifikacyjna z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego.

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-05-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 12 kwietnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 134947"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Targ, ul. Jana Kazimierza 22, 34-400 Nowy Targ
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
+48182649466
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.04.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Nowym Targ, ul. Jana Kazimierza 22, 34-400 Nowy Targ
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Nowym Targ, ul. Jana Kazimierza 22, 34-400 Nowy Targ iod@nowytarg.pinb.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu załatwienia sprawy, dla potrzeb której zostały zebrane, w ramach prowadzenia czynności związanych z naborem nie będą przekazane podmiotom zewnętrznym
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Targu

Udostępnił: Agnieszka Warzecha

Komórka organizacyjna: PINB Nowy Targ

Wprowadzono: 12.03.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×