Transport - zdjęcie autostrady
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
31-542 Kraków ul. Mogilska 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 84213 / 10.09.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: zarządzania tunelem w Skomielnej Białej w Rejonie Nowy Targ Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie
#administracja publiczna #transport drogowy
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Uczestniczy w pracach Zespołu związanych z budową i odbiorem Centrum Zarządzania Tunelem (CZT) realizowanego w ramach programów rządowych , ewidencjonuje czas pracy pracowników zajmujących się obsługą operatorską Systemów Zarządzania Ruchem,
  • Współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i centrali GDDKiA, biurami projektowymi, wykonawcami, samorządami i innymi jednostkami administracyjnymi, w zakresie realizacji zadań związanych z budową Centrum Zarządzania Tunelem realizowanego w ramach programów rządowych.
  • Monitoruje pracę urządzeń i systemów zarządzających , analizuje ich pracę , analizuje zgłoszenia operatorów CZT i służb utrzymania dróg w celu identyfikacji problemów wpływających na wydajność i niezawodność Systemów Zarządzania Ruchem Drogowym, a także rozwiązuje występujące problemy w funkcjonowaniu tunelu na końcowym etapie jego budowy, w ramach realizowanych programów rządowych, a także opracowuje plany zadań remontowych ,
  • Bierze udział w odbiorach technicznych, przeglądach budowanego tunelu w zakresie jego wyposażenia. Określa potrzeby w zakresie usług związanych z właściwym funkcjonowaniem urządzeń wbudowanych w tunelu i drogach dojazdowych w ramach realizowanych programów rządowych,
  • Podejmuje działania zgodnie z właściwą procedurą określoną w Dokumentacji Bezpieczeństwa Tunelu w przypadku powstania zagrożenia (zdarzenia drogowe), a także wykonuje objazdy dróg i tunelu oraz urządzeń zabudowanych do jego obsługi pod względem ich stanu technicznego,
  • Zarządza obsługą zdarzeń na sieci dróg, które zmniejszają jej wydajność, przy użyciu całej dostępnej infrastruktury, w tym Systemów Zarządzania Ruchem,
  • Komunikuje się z użytkownikami dróg, interesariuszami, partnerami i współpracownikami przy użyciu szerokiej gamy rozwiązań technologicznych, w tym komunikacji radiowej, telefonicznej i pisemnej w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi interesariuszy zewnętrznych i wewnętrznych w sprawach związanych z budową i wyposażenia CZT realizowanego w ramach inwestycji z programów rządowych
  • Realizuje powierzone zadania skutecznie, bezpiecznie i terminowo w celu usunięcia skutków zdarzeń drogowych oraz minimalizowania opóźnień w ruchu i zatorów drogowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne,
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze zarządzania ruchem lub zarządzania drogami, w tym drogowymi obiektami inżynierskimi lub budowy dróg lub inne związane z ruchem drogowym i działaniem na rzecz bezpieczeństwa ruchu,
  • wiedza z zakresu inżynierii ruchu drogowego i zagadnień bezpieczeństwa ruchu.
  • Znajomość przepisów z zakresu ustawy o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym, prawo budowlane
  • Rejestrowanie, zapisywanie i przekazywania informacji przy użyciu odpowiedniej technologii,
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programów Excel i Word,
  • prawo jazdy Kat. B,
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie budownictwa drogowego, inżynierii ruchu drogowego, transportu, automatyki lub informatyki
  • Studia podyplomowe z zakresu obsługi tuneli
  • Kursy z zakresu inżynierii ruchu drogowego i zagadnień bezpieczeństwa ruchu,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Znajomość sieci dróg na terenie działania Oddziału/Rejonu oraz sieci drogowej położonej na terenach przyległych (obszar innych jednostek administracyjnych, także położonych poza granicą RP, niezbędnych do wyznaczania objazdów)
  • umiejętność obsługi lub zarządzania systemami teleinformatycznymi, a w szczególności obsługi operatorskiej systemów zarządzania ruchem lub zarzadzania tunelem
Co oferujemy

Pracownikom oferujemy:

- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte
i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- trzynaste wynagrodzenie,

- ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,

- skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),

- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze
na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,

- dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,

- możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,

- praca administracyjno – biurowa przy użyciu urządzeń, takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,

- praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ,

- horyzont czasowy planowania – powyżej 1 miesiąca do 1 kwartału

- kontakty zewnętrzne kilka razy dziennie z przedstawicielami firm utrzymaniowych i pracownikami służb liniowych GDDKiA

- kontakty zewnętrzne kilka razy w tygodniu z interesantami zewnętrznymi ( użytkownicy dróg)

- kilka razy w miesiącu z pracownikami GDDKiA pełniącymi w innych Oddziałach podobne funkcje; z zarządcami innych dróg, PSP, Ratownictwem Medycznym, Policją i innymi służbami,

-praca w terenie,

- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych,

- permanentna obsługa klientów zewnętrznych ( spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) ,

- inne : stres związany z obsługa klientów zewnętrznych oraz konieczność podejmowania trafnych decyzji pod presją czasu wynikającą z charakteru napotykanych sytuacji awaryjnych.

 

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie kraju w tym polegających na przeprowadzaniu wizji lokalnych w terenie, 

- praca w podstawowym systemie czasu pracy; możliwość zastosowania w ramach podstawowego systemu czasu pracy ruchomego rozkładu w zakresie rozpoczynania i kończenia pracy w określonym przez pracodawcę przedziale czasu,

- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,

- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, jednakże nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,

- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

etap I – analiza formalna dokumentów aplikacyjnych
etap II – możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy
etap III – rozmowy kwalifikacyjne

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych,
calendar icon

Aplikuj

do 20 września 2021

na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25
31-542 Kraków
(z dopiskiem na kopercie oraz liście motywacyjnym:
„Specjalista ds. zarządzania tunelem – Z-13”)
lub pocztą elektroniczną na adres krakow.rekrutacja@gddkia.gov.pl

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(12) 417-21-44 lub (12) 417-21-55
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.09.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej zwanego „RODO” informuję, że: 
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 8888, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl zwany dalej „Administratorem danych”;

    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;

    3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO w związku z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawą Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit a RODO, tj. udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie, w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne;

    4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych np. usługi z zakresu IT;

    5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze;

    6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata;

    7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • wycofania zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 

    8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;

    9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

    10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Generalnej Dyrekcji dróg Krajowych i Autostrad: Inspektor ochrony danych, adres e-mail: iod@gddkia.gov.pl

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Udostępnił: Izabela Grzybek

Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego

Wprowadzono: 10.09.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×