Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
33-300 Nowy Sącz ul. Artura Grottgera 50
print as PDF
Ogłoszenie nr 121026 / 18.05.2023
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: obsługi kancelaryjno – biurowej Wydziale do walki z Przestępczością Gospodarczą Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Rejestracja spraw w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo Śledczych dla Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą, Zespołu do walki z Cyberprzestępczością i Zespołu do walki z Korupcją w celu zapewnienia prawidłowej obsługi rejestru.
  • Rejestracja pomocy prawnych w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo Śledczych dla Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą, Zespołu do walki z Cyberprzestępczością i Zespołu do walki z Korupcją w celu zapewnienia prawidłowej obsługi rejestru. Prowadzenie książek ST-3 pojazdów w zakresie ewidencji opon i akumulatorów, prowadzenie karty okresowej kontroli urządzeń będących na wyposażeniu Stacji Obsługi, prowadzenie książki ewidencji sprzętu w użytkowaniu oraz książek narzędziowych mechaników Stacji Obsługi w celu prawidłowej ewidencji składników majątku ruchomego
  • Prowadzenie ewidencji czasu służby policjantów i pracy pracowników cywilnych Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą, Zespołu do walki z Cyberprzestępczością i Zespołu do walki z Korupcją, w tym sporządzanie wykazu funkcjonariuszy Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą, Zespołu do walki z Cyberprzestępczością i Zespołu do walki z Korupcją dojeżdżających do służby, wykazów godzin (nadgodzin, wolnych zaległych) przepracowanych przez policjantów i pracowników cywilnych wydziału, sporządzanie list obecności oraz prowadzenie w Systemie Wspomagania Obsługi Policji rejestracji czasu służby policjantów i pracowników cywilnych Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą oraz rejestracji czasu służby policjantów Zespołu do walki z Korupcją w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań w tym zakresie.
  • Weryfikacja terminowości realizacji postępowań sprawdzających, pomocy prawnych, powiązań czynności technika kryminalistyki z postępowaniami przygotowawczymi i innych funkcjonalności Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo Śledczych wg potrzeb, a informacje o nieprawidłowościach przekazuje przełożonemu w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań w tym zakresie.
  • Wykonywanie analiz, zestawień dotyczących m.in. współczynnika zaległości, spraw zaległych, weryfikacji pod kątem prawidłowości danych w Krajowym Systemie Informacji Policji, Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo Śledczych i innych wg potrzeb w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań w tym zakresie.
  • Prowadzenie rejestru pomocy prawnych (w formie elektronicznej oraz dziennika korespondencji wchodzącej) dla Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą, Zespołu do walki z Cyberprzestępczością i Zespołu do walki z Korupcją w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań w tym zakresie.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej
  • umiejętność obsługi komputera, w tym praca w środowisku MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z siłowni na terenie KMP w Nowym Sączu
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Kasy Oszczędnościowo - Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do obsługi monitora ekranowego
  • Dodatek do wynagrodzenia za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Dodatkowe wynagrodznie roczne "trzynastka"

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

· praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych;

· praca w wymuszonej pozycji ciała (praca siedząca) w większości ze sztucznym oświetleniem;

· stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych;

· zadania wykonywane w siedzibie urzędu i okresowo poza siedzibą.

Miejsce i otoczenie organizacyjno  – techniczne stanowiska pracy:

· stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku  Komendy Miejskiej Policji                     w Nowym Sączu przy ul. Artura Grottgera 50;

· budynek wyposażony w windę osobową, klatkę  schodową o  szerokości 120 cm, korytarz biurowy o szerokości  160  cm;

· drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości  95 cm;

· budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych;

· sanitariaty dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim;

· stanowisko pracy znajduje się w strefie ochronnej ze stale zamkniętymi ciężkimi drzwiami z ograniczeniem wejścia i wyjścia bez zaplecza sanitarnego, które znajduje się poza tą strefą i jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

 

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

W liście motywacyjnym należy podać stanowisko, komórkę organizacyjną i numer ogłoszenia. Życiorys w formie CV. List motywacyjny i CV muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą. Oświadczenia muszą zawierać wskazaną w ogłoszeniu treść, muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone datą.

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach, które są dostępne na stronie BIP Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu, w zakładce „Ogłoszenia”

http://bip.nowy-sacz.kmp.policja.gov.pl/331/ogloszenia/28821,Wymagane-wzory-oswiadczen.html

Oferty niekompletne i nie spełniające wymogów, niepodpisane i nieopatrzone datą oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu) lub przesłane e-mailem nie będą rozpatrywane.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Dokumenty składane bezpośrednio w urzędzie prosimy dostarczać w godzinach pracy dziennika podawczego, w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00.

Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty są brakowane wg obowiązujących
w KMP Nowy Sącz przepisów.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

W zależności od ilości kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne mogą zostać przeprowadzone: test wiedzy i kompetencji, sprawdzian praktyczny oraz rozmowa kwalifikacyjna. Dopuszcza się zdalne przeprowadzenie testu wiedzy i kompetencji. W tym celu niezbędne jest podanie w danych do kontaktu swojego adresu e-mail.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst. jedn. Dz. U. z 2019 roku, poz. 742 ze zmianami)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
calendar icon

Aplikuj

do 28 maja 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121026"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu
Wydział Wspomagający
ul. Artura Grottgera 50
33 - 300 Nowy Sącz


Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 833-41-30 lub 47 833-41-21, (w dni robocze, od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00 - 15.00.
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.05.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Nowym Sączu, ul. Artura Grottgera 50, 33-300 Nowy Sącz
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu, ul. Artura Grottgera 50, 33-300 Nowy Sącz, adres e-mail: iod.kmp@nowy-sacz.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Nowym Sączu

Udostępnił: Wioleta Baran

Komórka organizacyjna: Wydział Wspomagający

Wprowadzono: 18.05.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×