Panorama - górski pejzaż
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu
33-300 Nowy Sącz ul. Wincentego Witosa 69
print as PDF
Ogłoszenie nr 87934 / 24.11.2021
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Sekcja Finansów
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sporządzanie list płac wynagrodzeń, świadczeń dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych.
  • Kompletowanie dokumentacji w teczkach osobowych pracowników.
  • Naliczanie, pobieranie i wypłacanie składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenia zdrowotne, fundusz pracy, PPK.
  • Sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz miesięcznych raportów imiennych do ZUS.
  • Naliczanie i pobieranie podatku dochodowego od osób fizycznych.
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego.
  • Sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych pracowników Komendy Miejskiej PSP w Nowym Sączu.
  • Prowadzenie kasy oraz sporządzanie raportów kasowych.
  • Kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych.
  • Rozliczanie delegacji służbowych oraz kosztów podróży funkcjonariuszy podnoszących kwalifikacje.
  • Przygotowanie oraz przekazanie dokumentacji do archiwum zakładowego.
  • Dokładne i terminowe wykonywanie zadań.
  • Wykonywanie poleceń przełożonych w innych sprawach wynikających z zakresu działania Komendy Miejskiej PSP w Nowym Sączu.
  • Obsługa dokumentów w systemie „Elektroniczne Zarzadzanie Dokumentacją”.
  • Odpowiedzialność materialna w związku z prowadzeniem kasy Komendy Miejskiej PSP w Nowym Sączu.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w komórkach finansowo-księgowych w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość przepisów ustaw: o służbie cywilnej, o Państwowej Straży Pożarnej, o finansach publicznych, o rachunkowości, o systemie ubezpieczeń społecznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • znajomość przepisów rozporządzeń: Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów JST, jednostek budżetowych
  • znajomość obsługi komputera w zakresie programów: pakiet MS Office, Płatnik, EZD PUE (elektroniczne zarządzanie dokumentacją)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie w pracy administracyjnej w jednostkach sektora finansów publicznych w tym w zakresie naliczenia wynagrodzeń
  • umiejętność analitycznego myślenia i sprawnej organizacji pracy
  • dyspozycyjność, dokładność, samodzielność, komunikatywność i terminowość oraz chęć uczestniczenia w szkoleniach i pogłębiania wiedzy w zakresie finansów
  • umiejętność biegłej obsługi programu FORTECH Ft-Płace, FORTECH Ft-Kasa
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • odporność na stres
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat liczony powyżej 5 lat (od 5 do 20%)
  • "Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa
  • w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30;
  • praca w siedzibie urzędu,
  • wyjazdy służbowe i szkolenia,
  • praca wymagająca kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i mailowych,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner
  • praca na trzecim piętrze
  • praca przy sztucznym oświetleniu
  • przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich
  • toaleta na trzecim piętrze niedostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych
  • platforma dla osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • CV i list motywacyjny (własnoręcznie podpisane)

  • Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację „Potwierdzam za zgodność z oryginałem” – data, własnoręczny podpis

  • Lista kandydatów spełniająca wymogi formalne oraz informacje na temat terminów kolejnego etapu naboru będą dostępne na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. komendy, przy ul. W. Witosa 69, 33-300 Nowy Sącz (na parterze budynku), na stronie internetowej komendy:  www.gov.pl/web/kmpsp-nowy-sacz oraz w zakładce BIP  strony Komendy Miejskiej PSP w Nowym Sączu.
  • Każdemu z kandydatów/kandydatek zostanie nadany numer identyfikacyjny, za pomocą którego będzie następowała publikacja wyników poszczególnych etapów naboru. Informację o nadanym numerze identyfikacyjnym kandydaci mogą odebrać osobiście w siedzibie sekretariatu KM PSP w Nowym Sączu w godzinach pracy urzędu lub winni skontaktować się z Wydziałem Organizacyjno-Kadrowym tut. komendy pod numerem tel.: 47 831 49 50. Numer identyfikacyjny – kandydat posługuje się nim podczas całego naboru.

  • niezbędne oświadczenia dostępne są do pobrania na stronie internetowej komendy: www.gov.pl/web/kmpsp-nowy-sacz
     
  • przed rozpoczęciem poszczególnych etapów naboru kandydat okazuje ważny dokument potwierdzający jego tożsamość. Brak dokumentu stwierdzającego tożsamość powoduje wykluczenie z dalszego postępowania naboru

  • nieprzystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.   
                
  • w terminie 14 dni od ogłoszenia wyników naboru, istnieje możliwość odbioru dokumentów, na wniosek osoby których one dotyczą
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

sprawdzenie wymagań formalnych niezbędnych i dodatkowych – analiza dokumentów, test wiedzy, rozmowa.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o ochronie danych osobowych w związku z naborem na stanowisko Starszego Inspektora w Sekcji Finansów (KSC) w Komendzie Miejskiej PSP w Nowym Sączu
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 6 grudnia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 87934"
na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu
ul. W. Witosa 69
33-300   Nowy Sącz

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 831 49 50, od poniedziałku do piątku, 7.30-15.30
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.12.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu (33-300 Nowy Sącz, ul. W. Witosa 69, tel. 47 831 49 00, fax. 47 831 49 09, e-mail: www.gov.pl/web/kmpsp-nowy-sacz).
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: daneosobowe@straz.krakow.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu

Udostępnił: Agnieszka Fałowska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 24.11.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×