Panorama - górski pejzaż
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu
33-300 Nowy Sącz ul. Wincentego Witosa 69
print as PDF
Ogłoszenie nr 152920 / 23.06.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Udział w pracach komisji przetargowej, sporządzanie protokołów postępowania o zamówienie publiczne.
  • Nadzór nad umowami oraz prowadzenie rejestru umów.
  • Realizowanie zadań związanych z dotacjami dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych.
  • Prowadzenie spraw związanych z przejazdem strażaków PSP oraz członków ich rodzin publicznymi środkami komunikacji oraz wypłaty równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przysługującego przejazdu.
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem budynków KM PSP w Nowym Sączu.
  • Bieżąca kontrola zużycia mediów w obiektach KM PSP w Nowym Sączu.
  • Gospodarka odpadami.
  • Opracowywanie stałych, doraźnych informacji, analiz oraz sprawozdań.
  • Realizacja zadań z zakresu gospodarki magazynowej.
  • Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej.
  • Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów, regulaminów, instrukcji oraz wytycznych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji lub w pracy biurowej
  • Znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej, Prawo Zamówień Publicznych, o Służbie Cywilnej, Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe I stopnia lub I i II stopnia
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w służbie cywilnej lub na stanowisku pomocniczym, lub na stanowisku obsługi w jednostce organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność obsługi komputera i podstawowych systemów teleinformatycznych w tym pakietu biurowego MS Office.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy.
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat liczony powyżej 5 lat (od 5 do 20%)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka")
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa,
  • w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30;
  • praca w siedzibie urzędu,
  • wyjazdy służbowe i szkolenia,
  • praca wymagająca kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i mailowych,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, fax, skaner,
  • praca na trzecim piętrze,
  • praca z bazami danych/programami specjalistycznymi,
  • praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
  • przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich,
  • toaleta na trzecim piętrze niedostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • platforma dla osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • CV i list motywacyjny (własnoręcznie podpisane)

  • Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację „Potwierdzam za zgodność z oryginałem” – data, własnoręczny podpis (dot. każdej zapisanej strony dokumentu)

  • Lista kandydatów spełniająca wymogi formalne oraz informacje na temat terminów kolejnego etapu naboru będą dostępne na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. komendy, przy ul. W. Witosa 69, 33-300 Nowy Sącz (na parterze budynku), na stronie internetowej komendy:  https://www.gov.pl/web/kmpsp-nowy-sacz oraz w zakładce BIP  strony Komendy Miejskiej PSP w Nowym Sączu dnia 16.07.2025 r.
  • Planowany termin przeprowadzenia testu wiedzy wymaganej na danym stanowisku - 21.07.2025 r., godz. 9:00; rozmowy kwalifikacyjnej - 25.07.2025 r., godz. 9:00.
  • Planowane terminy kolejnych etapów naboru mogą ulec zmianie.
  • Każdemu z kandydatów/kandydatek zostanie nadany numer identyfikacyjny, za pomocą którego będzie następowała publikacja wyników poszczególnych etapów naboru. Informację o nadanym numerze identyfikacyjnym kandydaci mogą odebrać osobiście w siedzibie sekretariatu KM PSP w Nowym Sączu w godzinach pracy urzędu lub winni skontaktować się z Wydziałem Organizacyjno-Kadrowym tut. komendy pod numerem tel.: 47 831 49 50. Numer identyfikacyjny – kandydat posługuje się nim podczas całego naboru.

  • niezbędne oświadczenia dostępne są do pobrania na stronie internetowej komendy: https://www.gov.pl/web/kmpsp-nowy-sacz 
     
  • przed rozpoczęciem poszczególnych etapów naboru kandydat okazuje ważny dokument potwierdzający jego tożsamość. Brak dokumentu stwierdzającego tożsamość powoduje wykluczenie z dalszego postępowania naboru

  • nieprzystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.   
                
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Sprawdzenie wymagań formalnych niezbędnych i dodatkowych - analiza dokumentów,
  • Test wiedzy,
  • Rozmowa.
Pracę możesz rozpocząć od: 2025-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • .
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 7 lipca 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 152920"
na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu
ul. W. Witosa 69
33-300 Nowy Sącz

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 831 49 50, od poniedziałku do piątku, 7.30 - 15.30
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.07.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu (33-300 Nowy Sącz, ul. W. Witosa 69, tel. 47 831 49 00, fax. 47 831 49 09, e-mail: kmpspnowysacz@malopolskie.straz.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: daneosobowe@malopolskie.straz.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu

Udostępnił: Agnieszka Fałowska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 23.06.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×